Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

GPS-sporing av sykkel. Hva tror dere?

GPS-sporing av sykkel. Hva tror dere? #1512091 28/10/2012 12:46
B
Bjørnson Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
B
Kunne tenkt meg å hørt litt tilbakemeldinger fra folket her inne om hva dere synes om løsninger fra dette firmaet. Spennende eller rett og slett no tullball?

http://www.integratedtrackers.com/GPSTrack/

Re: GPS-sporing av sykkel. Hva tror dere? [Re: Bjørnson] #1512250 28/10/2012 19:21
silverwrx Offline
Besatt
Besatt
Jeg har trua!

Har selv garmin gtu10 tracker, men den varer kun 1 uke på batteri. Den er ivrig på utsendelse av signal. Kan spore hund osv, live..med retning osv.. Den kan vel akkurat gjemmes inni rammen. Vært morsomt å sett hvor syklene tar veien.. Noe for Aftenposten..

Har også blitt frastjålet sykkel nylig, irriterende altså. Politiet skulle egentlig satt ut lokkesykler. På en sportsbutikk kunne en selger fortelle om 10 kunder på tre dager som hadde blitt frastjålet sine sykler.

Med 6mnd batteri holder det en stund.

Re: GPS-sporing av sykkel. Hva tror dere? [Re: Bjørnson] #1512266 28/10/2012 19:53
R
Raskall Offline
More than words
More than words
R
Sitat: Bjørnson
Kunne tenkt meg å hørt litt tilbakemeldinger fra folket her inne om hva dere synes om løsninger fra dette firmaet. Spennende eller rett og slett no tullball?

http://www.integratedtrackers.com/GPSTrack/

Spybike-saken synes jeg ser helt genial ut. Det eneste jeg lurer på er om den funksjonelt er like sikker som en stjernemutter og tradisjonell top cap.

Jeg har ønsket meg en slik til bursdagen min.

Re: GPS-sporing av sykkel. Hva tror dere? [Re: Raskall] #1512422 29/10/2012 08:17
torsteinvh Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Raskall
Spybike-saken synes jeg ser helt genial ut. Det eneste jeg lurer på er om den funksjonelt er like sikker som en stjernemutter og tradisjonell top cap.

Ikke noe problem, stjernemutter og topcap brukes jo bare for å stramme styrelageret, ikke holde noe på plass.

Så man strammer styrelageret med en Hope Head-doctor eller annen lignende uttagbar strammedings. Så strammer man boltene på stemet som holder alt på plass. Så tar man ut strammedingsen og putter inn GPS'en.

With light parts come great responsibility

Moderator  support