Selger min Cove Shocker pga. har ikke fått syklet en meter på den 2012 sesongen. Ser ikke for meg at jeg rekker å sykle noe mer med det første heller. Tror derfor denne sykkelen kan bli satt bedre pris på av noen andre. Sykkelen er også litt kort i cockpitten for min del. Planen er å kjøpe seg en ny sykkel når jeg får bedre tid igjen. Er jo det morsomste som finnes så kan ikke legge det helt på hylla. Hadde ikke solgt den hvis det ikke var fordi den er noe kort.
Sykkelen passer perfekt for folk rundt 180. Dempingen som den står nå passer fint for folk som veier rundt 75kg i blanke messingen.
Ingen tendenser til slark noe sted verken i ramma eller i deler. Noen bruks skrammen i lakken. Ytterben ble byttet på gaffel og har kjørt en sesong. Har tatt service på gaffelen når det har vært behov for det. Det samme gjelder bakdemperen. Det er ingen riper i innerbein.
Har gått over hele sykkelen nå nylig og den har ikke blitt brukt til annet en å bli tatt bilde av etter det:) Nylig luftet bremser og smurt kalippere. Felgringen bak ble også byttet i fjor:)
Som du kan se på bildene har jeg laget en 6 delt kassett av en terrengsykkel kassett. Giret er sperret slik at det ikke hopper over når man girer til laveste gir bak.
Bremsene er custom med avid code kalippere og juicy ultimate hendler.
Det er titan skivebolter, titantfjær, titanstyrelager bolt. orginalfjæra følger såklart med.
Jeg har bygget denne sykkelen for å være så lett og vedlikeholdsfri som mulig.
Rammen er veldig solid og stødig. Har aldri vert noe problem med rammen verken knirking eller slarking så rammen er godt designet i forhold til hvordan kreftene virker slik at kulelager ikke blir stresset. Er ikke snakk om mye fleks noe sted heller.
Sykkelen har ikke kjørt noen konkurranser. For det meste syklet litt i drammen, Frognerseteren og noen turer til hafjell.
Kontakt meg helst på mail eller mobil hvis du er interessert!
mobil: 98029565, mail: johannes.n.hegdahl@gmail.com
Noen bilder av sykkelen in action!
Jeg jobber på antonsport colosseum hvor sykkelen oppholder seg for øyeblikket. Dette salget har ingen ting med Anton Sport å gjøre selv om bildene er tatt i butikken der.
Hvis det er noe mer du lurer på eller noe som er uklart er det bare å spørre:)
mvh. Johannes Hegdahl