Jeg har jo en samboer med sparcohansker og svart belte i shopping: Trafford centre! Shopping på Trafford Centre 5minutter utenfor byen, vi snakker GIGAkjøpesenter med sånn 11.000! parkeringsplasser, 4-5 hoteller, 20 (!) kinosaler, vi så taken2, spisested kvartal i senter (med en innebygd båt med svømmebasseng). Alle spisekjeder er der. Sykt sykt shoppingsenter Trafford Centre, bare bygningene er verdt besøket.. Tips som overgår mottas med takk! Størst i uk! Dyreste eiendommen i UKs historie!
http://en.wikipedia.org/wiki/Trafford_CentreVi bodde i sentrum like ved Arndale Center. Det er og STORT. Stort.. Bør regne en dag på hvert sted.
Shopping i UK er sykt rimelig sammenlignet å gjøre samme øvelse i Noreg.
Jeg lurte meg unna noen timer en dag, 10minutters gange unna Trafford shopping centre har du
www.airkix.com. Hoppet noe tilsvarende 15 fallskjermhopp og hadde lengre frittfallstid enn Felix Baumgartner, og tok så 2timer på snowboard og viste engelskmenna hvordan man går "big" på små hopp i det innendørs skianlegget
www.chillfactore.com på kunstsnø, også til latterlig lave priser.. Var helt i 100. Må tilbake..
Er spa der og, vitsitmachester har flere spa tips husker jeg. Omvisning på Old Trafford og er interessant, selv om man er totalt uinteressert i det sparke ball med beina slik som meg, kun 190kr, og det er 15min gange fra shoppingsenteret.
Var der forrige uke onsdag-fredag..