Selger en pent brukt Scott Scale 20 størrelse Medium. Sykkelen ble kjøpt ny i butikk i juni i år. Den har nå gått temmelig nøyaktig 566 km, og det er jo nesten ingenting!
Rammen er i HMF-Net karbon. Hjulene er DT XR20, spesiallaget for Scott, og sykkelen er for øvrig utstyrt med komplett XT-gruppe; inkl. de fantastiske nye XT-bremsene. SID RL 100 mm med remote lockout sørger for demping i front.
Sykkelen er størrelse M/54 og skal i følge Scott passe best til personer mellom 170 og 180 cm. Jeg er 180 og har funnet meg svært godt til rette på sykkelen.
Pris original specSykkelen selges slik den er avbildet på katalogbildet til Scott. Setepinne og styre er nytt og ubrukt. Du kan velge om du vil ha sykkelen levert med Schwalbe Rocket Ron, Conti RaceKing 2.2, eller Maxxis Minion DHf 2.35. Alle dekk er lite brukt med massevis av liv igjen.
Villedende pris på denne var 29.990,- kroner. Laveste pris jeg har sett nå er rundt 17.000,-. Setter utropspris til 14.000,-, men legger til at jeg er åpen for bud. Sykkelen står i Trondheim og kan ses og prøves der. Kjøper betaler eventuell frakt.
Pris inkl. mer stæsjOm du vil ha sykkelen med Ritchey WCS karbon-pinne, 3T Eryx LTD styre, Shimano M540-pedaler, samt alle tre dekksettene (Rocket Ron, RaceKing og Minion), er det bare å legge halvannen lapp på bordet, så blir alt sammen ditt.

Katalogbilde