Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 37 av 39 1 2 35 36 37 38 39

Ultrabirken 2013

Re: Ultrabirken 2013 [Re: oisteinth] #1673755 02/09/2013 14:16
W
WizVaz Offline
Entusiast
Entusiast
W
Sitat: oisteinth
Sitat: WizVaz
@oisteinth: i jakten på medforumister - er du blidkaren som uttalte: "så fin sykkel du har" og "det gjelder vel bare å holde momentet" ??

haha ja det var antakelig meg, kjørte du på en stumpy29fsr du også? ellers minns jeg en på en annen type seriøs stimaskin, kanskje det var deg ICON_SMILE

Samme sykkel, lånt for anledningen, hvit/ sort Skjeberg-drakt og Evoc sekk. Vi kjørte sammen ganske lenge i starten og første terrengparti før jeg dristet meg til et "crux" - er det ikke det dere kaller det? - du gikk av på. Så tok du meg igjen ca 3 mil før mål og borte var du!
At jeg ikke klarte å være veldig inkluderende og sosial hadde med puls å gjøre ;-)

Re: Ultrabirken 2013 [Re: REJ] #1673760 02/09/2013 14:30
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: REJ

Storkoste meg på 29fs, selv med kramper allerede ved Hornsjø (hvor jeg tror jeg reddet Oddefa fra nok en feilkjøring?) og laber fart på grusen.

Stemmer det, var på vei opp grusen til høyre jeg, fortsatt litt svimmel he he. Du hadde også blodsmak trøye ? mener å ha snakket med deg på andre ritt i år, men kan ta feil.

Re: Ultrabirken 2013 [Re: Straightline] #1673802 02/09/2013 15:37
A
aselm Offline
Entusiast
Entusiast
A
Riktig Espen, det er er bare å beklage at det ble slik, vi skal holde venstre ned fra Nevelfjell, men når merkingen delvis er satt bort til dugnadsarbeidere, kan det dessverre glippe....
Vi lærer noe under hvert ritt.
Neste år blir det enda tydeligere instrukser fra løypelegger til merkerne....

Aksel Stifinner
Hurra for Ultra
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Oddefa] #1673814 02/09/2013 15:52
R
REJ Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
R
Sitat: oddefa

Storkoste meg på 29fs, selv med kramper allerede ved Hornsjø (hvor jeg tror jeg reddet Oddefa fra nok en feilkjøring?) og laber fart på grusen.

Stemmer det, var på vei opp grusen til høyre jeg, fortsatt litt svimmel he he. Du hadde også blodsmak trøye ? mener å ha snakket med deg på andre ritt i år, men kan ta feil.

Du reagerte imponerende raskt da jeg ropte ja, og forsvant som en prosjektil bortover grusveien da du kom inn på riktig vei, bra kjørt ICON_WINK Får ha som mål å følge ryggen din neste år! Blodsmaktrøye og oransje hjelm her, og tror vi snakket litt i vaskekøen etter Helgøya hvis jeg ikke husker feil..

Re: Ultrabirken 2013 [Re: REJ] #1673870 02/09/2013 17:27
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: oddefa

Du reagerte imponerende raskt da jeg ropte ja, og forsvant som en prosjektil bortover grusveien da du kom inn på riktig vei, bra kjørt ICON_WINK Får ha som mål å følge ryggen din neste år! Blodsmaktrøye og oransje hjelm her, og tror vi snakket litt i vaskekøen etter Helgøya hvis jeg ikke husker feil..

Helgøya var det:) takk for at du hindret meg til å sykle om Gopollen. Blodsmak 4evah eller noe sånt. Digg trøye foresten, ser mye bedre ut i reel life også. Må vel vært 4-5 stk som sykle med den mht bilder jeg har sett.

Re: Ultrabirken 2013 [Re: Walter E. Kurtz] #1673941 02/09/2013 18:39
Mr Blomst Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Walter E. Kurtz
Rittrapport:
(...) På Pellestova lå jeg med folk som havnet på rundt 90. plass i M30-39, og hele 40 min. bak Trond Vidar.

Jaggu! Litt for mye info for min del, men dropper du dette neste år vil nok tiden bli bedre skal du se.

Didn't anybody tell you how to gracefully disappear in a room?
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Mr Blomst] #1673942 02/09/2013 18:44
RoyE Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Mr Blomst
Rittrapport:
(...) På Pellestova lå jeg med folk som havnet på rundt 90. plass i M30-39, og hele 40 min. bak Trond Vidar.

Jaggu! Litt for mye info for min del, men dropper du dette neste år vil nok tiden bli bedre skal du se.

rotfl rotfl

RoyE

#10 It never gets easier, you just go faster.

Strava
Re: Ultrabirken 2013 [Re: JayTe] #1673947 02/09/2013 18:49
Walter E. Kurtz Offline
Entusiast
Entusiast
Men Ultra´n er jo koseritt!

Re: Ultrabirken 2013 [Re: BjKj] #1673963 02/09/2013 19:02
gunner_one Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: BjKj
Dette ser så gøy ut, men helt over the top fysisk. Hvor fort bør man kunne sykle ordinær birken på for at det skal være noe vits å tenke på ultraen?
(Vet ikke om det spørsmålet ga mening;-))

Mvh

Jeg syklet mitt aller første Birken i 2009 og greide merket med 5 sekunders margin. Selv om dette kun var mitt 2. ritt totalt så syntes jeg birkenløypa var kjedelig. Året etter syklet jeg det første UltraBirken og har gjort det siden. I år kom jeg under 7 timer.

Du trenger ikke å sykle birken fort for å kunne delta på ultraen. Det holder i massevis om du liker å sykle på stier. Det vil jo være en fordel om du får en del 4-5 timers turer i skogen gjennom sesongen.
Noe av det viktigste er faktisk å lære å ta til seg drikke og næring regelmessig.

Nå som sesongen er på hell så vil jeg tipse om å forberede vintersykling i skogen. Kjøp deg piggdekk og lykt og kom deg ut å sykle på opptråkka stier. Disse blir så smale at balansen blir trent. Dette kommer godt med på smale singeltrack på ultraen.

Soon Bikes 650B Paragraph 2a ICON_SMILE
Merida Scultura SL Team
Ghost RT Lector WC
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Mr Blomst] #1673967 02/09/2013 19:06
N
neistein Offline
Veteran
Veteran
N
Sitat: Mr Blomst
Rittrapport:

Ja.Ja noen går etter utseende mens andre plukker ut partnere etter rittresultater. Alder er dog viktig. Der med Trond Vidar vet jeg ikke helt hvordan jeg skal tolke.

Stokk og stein sykkelklubb
Re: Ultrabirken 2013 [Re: JayTe] #1673970 02/09/2013 19:09
J
JayTe Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
J
En del ved Håkons hall som fikk seg et sjokk her, bl.a madamen og noen fra klubben som nettopp var ankommet:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DlmcKrl4XmE#t=7777

Redigert av JayTe; 02/09/2013 19:10. Rediger grunn: tidsanvisning funka visst ikke

Any idiot can run a marathon, it takes a special idiot to run an ultramarathon
Re: Ultrabirken 2013 [Re: ChrVage] #1674005 02/09/2013 19:39
Erik$ Offline
Veteran
Veteran
Sitat: ChrVage

Folkens! Nå trenger jeg tips av dere som kjører som SVIN på et så langt ritt, men likevel med et smil rundt munnen og lekefølelsen i behold:
Hvordan trener dere? Tenker på antall økter i uka, fordeling rolig langtur, intervaller, stisykling, evt landevei osv.

Her er det bare å snike i treningsdagbøkene til hele gjengen: http://app.strava.com/segments/5323250 (i alle fall til dem som er Strava-brukere)

Skulle gjerne sett segmentene til Svaland på slutten her. Trur han kjørte nokså fort i letterrenget på vei ned.

Ellers ligger stort sett det meste av min trening ute på strava, men basistreninga er ikke med. Kan være lurt å suplere med litt av det også ICON_WINK
Og skal vel også nevne at fulldemper er tingen i dette rittet. Har syklet på fs26, ht26 og nå fs29 (Ghost amr29 Ei), og har det klart morsomst med litt sprett foran og bak.

Re: Ultrabirken 2013 [Re: WizVaz] #1674026 02/09/2013 20:12
oisteinth Offline
Fersking
Fersking
@oisteinth: i jakten på medforumister - er du blidkaren som uttalte: "så fin sykkel du har" og "det gjelder vel bare å holde momentet" ??

haha ja det var antakelig meg, kjørte du på en stumpy29fsr du også? ellers minns jeg en på en annen type seriøs stimaskin, kanskje det var deg ICON_SMILE

Samme sykkel, lånt for anledningen, hvit/ sort Skjeberg-drakt og Evoc sekk. Vi kjørte sammen ganske lenge i starten og første terrengparti før jeg dristet meg til et "crux" - er det ikke det dere kaller det? - du gikk av på. Så tok du meg igjen ca 3 mil før mål og borte var du!

At jeg ikke klarte å være veldig inkluderende og sosial hadde med puls å gjøre ;-)

yes da er jeg med! hadde litt å gå på på slutten etter å ha tatt det rolig på transportgrusen, utrolig kult å kjøre Hitfjell, Nevelfjell. Tipper du ble forelsket i den sykkelen, jeg er i hvert fall utrolig godt fornøyd. Kjører stort sett bare sti ellers i sesongen og det er jo det den er laget for! Ikke en fartsmaskin på grusen, men når man først kommer seg ut på stiene blir jo alt bare kos ICON_SMILE

Stumpy 29 fsr
Spark 920
Just for fun!
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Lillosti29] #1674034 02/09/2013 20:20
oppogned Offline
Avhengig
Avhengig
[quote=Jo_Inge]Vel bekomme ICON_WINK

Et par eksempler på blide syklister.. (nb: se vedlegg, så ikke tråden spammes av foto)

Ser du har bilde av en blid kar med salomon sekk...er'n her??? Er du fornøyd med sekken? Ser den har noe nettingarrangement foran til å ha mat i. Hvordan gjør det jobben? Hvordan blir kjøleeffekten når du åpner sekk og trøye? Trykker den eller virker trang? Jeg snakket om at det hadde vært ideelt med en slags nettingvest kvelden før og jeg tror jeg så deg ved startnummerhentinga på freddan og tenkte at den sekken så smart ut....

Hvis gud hadde ment at vi skulle vært vegeterianere, hadde grønnsakene vært lagd av kjøtt.

Re: Ultrabirken 2013 [Re: oppogned] #1674091 02/09/2013 21:55
PerEivind Offline
Avhengig
Avhengig
Det var en som ga meg en slange på siste lille toppen før det bar ned mot Sjusjøen. Kan herremannen melde seg, så skal jeg sende en slange til deg i posten! :-)

-Per-Eivind.

Husk å abonere på TERRENGSYKKEL. ffshop.no.
Og meld deg inn i NOTS. nots.no
Re: Ultrabirken 2013 [Re: oppogned] #1674095 02/09/2013 22:01
Hendrik Offline
Medlem
Medlem
Sitat: oppogned
Et par eksempler på blide syklister.. (nb: se vedlegg, så ikke tråden spammes av foto)

Næmen, den blide og knotende er visst meg, det ICON_CRAZY

It never gets easier, you just go faster - Greg LeMond
Re: Ultrabirken 2013 [Re: JayTe] #1674226 03/09/2013 07:48
Horgen Offline
Veteran
Veteran
Det er meg med salomon xt wings sekk. Fronten er fleksibel og luftig, den blir ikke varm og sitter godt på uten å virke stram. Lommene foran er helt geniale, bare å fylle opp med gel og barer ICON_SMILE

Cube Agree SLT Di2
Trek Superfly 100 m/DB inline og Pike 120mm
Re: Ultrabirken 2013 [Re: JayTe] #1674229 03/09/2013 07:49
posn Offline
Entusiast
Entusiast
De første 5 milene var grusomme! Jeg syklet og lurte på hva jeg egentlig gjorde der. En stund tenkte jeg på å sykle tilbake og hente bilen.
Aldri mer noe slikt tenkte jeg.

Så kom vi til Rosinbakken og vi svingte til høyre. Etter en liten stund i terrenget kom gleden og kreftene tilbake. Det er her jeg hører hjemme. Turen over fjellet ble helt fantastisk. Investeringen på med 5 mil med transport betalte seg flere ganger!

Det blir aldri mer noe grusbirken på meg.
Ultrabirken med mest mulig terreng, det er tingen for meg!

Re: Ultrabirken 2013 [Re: PerEivind] #1674243 03/09/2013 08:05
stubben Offline
Fersking
Fersking
Heisann! Det var jeg som hjalp deg med slange, tenkte at det var litt for langt på løpe inn for deg og Ultran handler ikke om de få sekundene men den totale opplevelsen, i tillegg knakk jeg ribbein oppe på fjellet, men måtte kjøre lørdagsbirken alikevel. En lei uvane de siste 3 åra...:-) (Ribbeina ikke gode nå...)

Re: Ultrabirken 2013 [Re: Hendrik] #1674299 03/09/2013 08:46
oppogned Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: Hendrik

Hei hei. Åssen gikk det i mål? Selv brukte jeg 7:34. Har forresten en drøss med bilder av deg ti meter foran...

Hvis gud hadde ment at vi skulle vært vegeterianere, hadde grønnsakene vært lagd av kjøtt.

Re: Ultrabirken 2013 [Re: Horgen] #1674304 03/09/2013 08:47
oppogned Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: Horgen
Det er meg med salomon xt wings sekk. Fronten er fleksibel og luftig, den blir ikke varm og sitter godt på uten å virke stram. Lommene foran er helt geniale, bare å fylle opp med gel og barer ICON_SMILE

Takk. Den skal jeg kikke nærmere på. Sekken jeg har nå er ikke optimal for langtur.

Re: Ultrabirken 2013 [Re: oppogned] #1674333 03/09/2013 09:10
P
Per Martin Offline
Medlem
Medlem
P
Hei du. Artig blog! Fin film og bilder. Artig å få oppleve Ultrabirken, og ikke bare arrangere. Singlespeed var ikke dumt. Fikk nok litt ufrivillig hvile på flatene, som kunne taes ut i motene. Kjipest på sti, da jeg ikke kunne støte meg opp bakkene, siden alle andre hadde giret ned?! Takk for turen!

Per Martin
pemgunde@online.no
99578977
Re: Ultrabirken 2013 [Re: oppogned] #1674384 03/09/2013 09:55
Hendrik Offline
Medlem
Medlem

Hei hei. Åssen gikk det i mål? Selv brukte jeg 7:34. Har forresten en drøss med bilder av deg ti meter foran...

7:53 på meg. Alt i alt godt fornøyd med debuten, men hadde bra med krefter på slutten, så mulig jeg kunne kjørt hardere i fjellet. Kos deg med bildene av den røde rumpa mi

It never gets easier, you just go faster - Greg LeMond
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Per Martin] #1674407 03/09/2013 10:22
Elgvenn2 Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Per Martin
Hei du. Artig blog! Fin film og bilder. Artig å få oppleve Ultrabirken, og ikke bare arrangere. Singlespeed var ikke dumt. Fikk nok litt ufrivillig hvile på flatene, som kunne taes ut i motene. Kjipest på sti, da jeg ikke kunne støte meg opp bakkene, siden alle andre hadde giret ned?! Takk for turen!
Det er fordi alle som kjørte like fort som deg i motbakkene lå langt forran fordi de hadde giret opp på flatene... ICON_WINK

Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen.
Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Elgvenn2] #1674436 03/09/2013 10:44
front biker Offline
Besatt
Besatt
Fin video som gir bra inntrykk av hva herlige Ultraen 2013 dreidde seg om:

Takk til Stig L!

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Ultrabirken 2013 [Re: JayTe] #1674531 03/09/2013 12:27
P
Pennypacker Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
P
Debuterte i UB i år, og for et fantastisk ritt! Jeg kan vanskelig se hvordan løypa kunne blitt lagt opp noe særlig mye bedre, så all mulig ære til løypeleggeren. Ja, det er kjedelig med fem mil på grus, men det sprer feltet og sorterer rytterne i stor grad der de hører hjemme. For min egen del fikk dette litt motsatt effekt, da jeg er mye bedre i terrenget enn på grusen. Jeg var helt nazi på å holde strategien med å starte roooolig, ettersom jeg hadde stor respekt for distansen og ikke minst antallet timer jeg regnet med å måtte sitte på sykkelen. Jeg skulle absolutt ikke sprekke. Dette førte imidlertid til at jeg lå langt bak helt til stimoroa startet. Da begynte jeg å plukke folk i stor stil, noe jeg fortsatte med til Lunkefjell var tilbakelagt. Jeg møtte en del køproblematikk som hindret meg mange steder på stipartiene helt til Hitfjell, der terrenget rundt stien i større grad gjorde det mulig å komme forbi. Samtidig ble det tynnere i rekkene foran meg, og bedre ryttere, dermed færre å passere.

Redskapen var en 26HT, og det fungerte helt supert. Riktignok suger det sikkert en del mer krefter å kjøre HT fordi det blir veldig mye opp og ned fra setet, spesielt på relativt flate stipartier der farten er høy og ujevnhetene mange. Den ekstra «julingen» man får på en HT plager meg ikke nevneverdig. Mulig jeg bare er vant til det. Ingen uhell underveis hverken mekanisk eller fysisk, bortsett fra en uskyldig OTB i et gjørmehull på flatene inn mot Hitfjell, der jeg forsøkte en frekk snarvei over en litt for stor stein for å passere 3-4 ryttere foran meg.

Nevelfjell mener jeg i høyeste grad hører hjemme i UB. Ja, det er tungt og det er steinete, men såpass må vi klare å takle om vi skal fortjene respekt som Ultrabirkere! «If you can’t take the heat, get out of the kitchen!!» :-) Det aller meste av stiene innbød til fin flyt. Slik jeg husker det var det kun Lunkefjell som hadde partier med knot, ellers var det bare unntaksvis knot på de andre partiene. Jeg var ikke av sykkelen i en eneste nedkjøring.

Merkingen var eksemplarisk, bortsett fra den ene berømte stedet. Det er fristende å tro at «noen» hadde fjernet et sperrebånd ettersom det var så konsekvent bra i resten av løypa. Jeg hadde nok også dundret rett forbi i den gruppa jeg satt i, men det var heldigvis noen foran som hadde sett pila og fikk bråstoppet. Hvorvidt det burde vært klarere og tettere merking over Nevelfjell har jeg ikke noe særlig forhold til. På den ene siden var det bare moro å kunne speide ut mitt eget spor. På den andre siden var det en fordel for de som er lokalkjent med valgmulighetene, i alle fall nedover.

I etterpåklokskapens lys kunne jeg ha tatt sjansen på å kjøre noe mer offensivt frem til Rosinbakken. Jeg hadde nok av krefter igjen på slutten, og kunne legge trykk i pedalene helt til målstreken. Kom i mål på 7 timer og et drøyt kvarter, og er kjempefornøyd med det.

Når det gjelder maten underveis, så synes jeg den var helt grei. Fint med brødskiver for å absorbere og «blande ut» all gørra vi heiv innpå i form av sportsdrikk, barer, gel og kjeks. Etter målgang hadde jeg gjerne sett at vi ble servert noe mer solid. Enten en suppe med vesentlig mer fast innhold, eller f.eks. en lapskaus a la Valdresrittet. Men det kannibaliserer vel forretningskonseptet til dem som selger høyst middelmådig mat i knøttsmå porsjoner til BLODPRIS i teltet utenfor Håkons hall. Men vi snakker om Birkesirkuset på godt og vondt… Da er dette noe du får med på kjøpet eller må ta med på kjøpet alt ettersom hvordan du velger å se på det.

Alt i alt en kjempetur i et flott arrangement og en fin atmosfære. Det blir UB på meg hvert år fremover så lenge jeg er i stand til å holde balansen på en sykkel.

Re: Ultrabirken 2013 [Re: JayTe] #1674601 03/09/2013 14:33
C
Christen Offline
Ex Trippelbirker
Ex Trippelbirker
C
Flott løype i år, dette er riktig format. Godt å slippe stien og elvevassingen på Rena-siden. Helt greit med endel grus på starten. "Alle" kan sykle sti når man er utvilt, når man begynner å bli sliten er det en helt annen greie og da blir det litt mer Ultra over det hele.

Hadde utrolig stive bein i år og var noen ganger redd for at knærne ikke ville bøye seg når jeg reiste meg. Merkelig med så mye kramper, da starten var rolig, men pulsen av en eller annen grunn var skyhøy.

Hadde også problem med kranken, som var løs. Hver gang jeg skulle gire opp på storskiva måtte jeg gi kranken et kakk med hælen slik at kjedelinja ble riktig og kjedet kom opp på storskiva. Blei derfor liggende litt bak noen ganger og ble litt tempodrag for å ta igjen de andre.

Syklet til tider sammen med masse forumfolk som Elgvenn2, Anerz, Straightline, Slemmis og mange andre. Det er utrolig hyggelig med så mange kjentfolk.

Kom etterhvert i mål på 6:12. Hadde flaks og fikk helikopterskyss tilbake til Rena for lørdagsbirken, som ble en helt annen greie.

Redigert av Christen; 03/09/2013 16:04.
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Hendrik] #1674714 03/09/2013 17:54
oppogned Offline
Avhengig
Avhengig

7:53 på meg. Alt i alt godt fornøyd med debuten, men hadde bra med krefter på slutten, så mulig jeg kunne kjørt hardere i fjellet. Kos deg med bildene av den røde rumpa mi

7:53 er bra det. Det er bedre å safe litt første gangen. ...og jeg kommer ikke til å tenke så mye på den røde rompa di he he

Re: Ultrabirken 2013 [Re: Christen] #1674726 03/09/2013 18:18
Elgvenn2 Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Christen
(...)Syklet til tider sammen med masse forumfolk som Elgvenn2, Anerz, Straightline, Slemmis og mange andre. Det er utrolig hyggelig med så mange kjentfolk.

Kom etterhvert i mål på 6:12. Hadde flaks og fikk helikopterskyss tilbake til Rena for lørdagsbirken, som ble en helt annen greie.

Takk for det, neste år kan du sykle først ned Hitfjell, kanskje det går raskere! ICON_WINK
Ser du slo meg med 1m8s på total fredag+lørdag (se Bikerank tråden) forresten. Rimelig jevnt ja. Helikopterskyss?

Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen.
Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: Ultrabirken 2013 [Re: Elgvenn2] #1674761 03/09/2013 19:06
C
Christen Offline
Ex Trippelbirker
Ex Trippelbirker
C
Sitat: Elgvenn2
Sitat: Christen
(...)Syklet til tider sammen med masse forumfolk som Elgvenn2, Anerz, Straightline, Slemmis og mange andre. Det er utrolig hyggelig med så mange kjentfolk.

Takk for det, neste år kan du sykle først ned Hitfjell, kanskje det går raskere! ICON_WINK
Ser du slo meg med 1m8s på total fredag+lørdag (se Bikerank tråden) forresten. Rimelig jevnt ja. Helikopterskyss?

Hitfjellet var fint, helt greit å ligge på bakhjulet ditt ned.

Rimelig jevnt på UB+LB på 4-8 plass etter ca.9:30 med kjøring.

Artig at vi skulle kjøre rolig og kontrollert på LB, men havnet likevel rett i rulla...

Side 37 av 39 1 2 35 36 37 38 39

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå