Hei. Da er det tid for å selge min dh sykkel som jeg brukte i sesongen 2012. Sykkelen er i veldig bra stand, jevnlig vedlikeholdt. Sykkelen stod i ro meste parten av sommeren, pga knekt håndledd. Sykkelen har vært med på 3 Norges cup runder og NM samt et par turer på en uke til Åre og en helg på Hafjell. Sykkelen har noen små riper, men ingen store synlige skader. Den har en veldig liten bulk i under-røret etter en steinsprut skade. Den vises ikke og man kjenner den såvidt når man kjenner på den med fingeren. Den har ingen betydning uansett hva. Sykkelen fikk nettopp full servise, demonterte hele rammen og smurte alt av lager. Det har jeg gjort jevnlig gjennom hele sesongen, den er vasket nøye etter hver tur og polert noen ganger.
Sykkelen er den beste jeg har kjørt på, geometrien passer til alle typer løyper. Den er kort nok til at den er lett å håndtere og svinger bra men såpass lang at den er stabil i raske løyper og partier. Sykkelen passer med andre ord til ALT. Er super fornøyd med den. Grunnen til at jeg selger den er overgang til samme sykkel i 2013 modell.
Utstyrs liste:
Ramme: Commencal DH v3 Atherton Bakdemper: FOX DHX rc4 2012 Gaffel: FOX 40 rc2 fit factory Styrelager: Commencal intergrert Stem: Pro atherton direct mount stem 10mm rise Styre: Renthal fatbar 38mm rise 740 bredt Holker: ODI ruffian mx lock on Bremser: Shimano saint m810 disc brake 203mm skiver(nettopp byttet klosser) Gir shifter: Shimano xtr 9 speed Rear mech: Shimano saint m810 9 speed Kjedefører: E-thirteen SRS chain guide krank/krankarm: Shimano saint m815 170mm 38t Kjede: Shimano xt 9 speed Casette: Sram PG970 9 speed downhill casette 11-26 Felg: Mavic ex721 Nav: Shimano saint m820 (20mm front) (150x12mm rear) Dekk: Maxxis high roller dual ply 2.50 Sete pinne: Sdg I-Beam Sete: Sdg I-beam storm extreme Str: M
Deler som følger med: Ny mavic ex 721 felg ring(pga bulker i den som står på bak), ny e-thirteen bashguard, nytt sett med klosser, maxxis wet scream(ubrukte) commencal holker(ubrukte), deler for å forlenge bakrammen og ekstra gir øre.
Pris: 32 000kr, åpen for seriøse bud.
-Martin Klette(sønn av Rotkiw)
Redigert av Rotkiw; 11/10/201223:29.
Wiktor
--------------------------------------- Bodø Bøddlan hiv lufta svart av Harstad Lyskesparkers.
Sykkelen leveres med helt nye og ubrukte Straitline SC Platform Flat pedaler. IKKE Crank Brothers 5050 3 flat som står lengre opp. Kan selvfølgelig få med Crank Brothers mallet 3 pedalen som står på, på bildet. Da med et nytt par med cleats.
Sykkelens ny-pris er 70.000, den går for langt under halvparten. RØVERKJØP!! kom med bud! BUMP
-Martin
Wiktor
--------------------------------------- Bodø Bøddlan hiv lufta svart av Harstad Lyskesparkers.