Selger min trofaste Specialized Enduro Pro SL Carbon sykkel fra 2008.
Denne klatrer veldig bra og er fantastisk nedover.
Den har hatt jevnlig service, sist hovedservice var på Torshov Sport i forkant av sesongen 2012. Da ble kasett, kjede, drevene forran og bakgiret byttet, samt bytte av innmaten i gaffelen med nye dustseals og olje og bytte av bakdemper til en nyservet en(Specialized sin litt sære måte å ta service på bakdemperen).
Siste som er gjort er at jeg byttet olje og dustseals på gaffelen, 7/10-2012, samt overhaling av lagrene i bakramma.
Sykkelen er tatt godt vare på og vasket og smurt etter hver tur. Er lagt på rikelig med m3 beskyttelsesfilm for beskyttelse. En liten ripe på et innerben og noen riper/hakk på ytterbena på gaffelen som ikke har noe å si for funksjonen. Er yberplush.
Spesifikasjonene på sykkelen:
Ramme: Enduro FACT 9m carbon front triangle, Az1 construction, M5 rear triangle, full cartridge bearing pivots, 150mm travel
Bakdemper: Specialized AFR Shock w/ Spike valve, air spring, adjustable rebound and low speed compression, 7.875x2.25"
Gaffel: S-Works Future Shock e150SL, lightweight machined dual crown w/ integrated stem, 150mm travel, rebound, compresion and travel adjust(110mm), 25mm thru axle
Styrelager: 1 1/8" threadless, Campy spec integrated sealed cartridge bearing
Stem: S-Works, Future Shock, CNC'd, 31.8mm clamp integrated w/ fork
Styre: NS bikes 72cm
Holker: ODI Ruffian MX
Frambrems: Shimano SLX 665, med hope v2 203mm rotor
Bakbrems: Shimano Saint 810 med icetech 180mm rotor
Forgir: Shimano M770 XT, DMD, top swing, dual pull
Bakgir: Shimano SLX 9speed shadow
Sjaltere: Shimano SLX 9-speed
Casette: Shimano SLX 34-11
Shimano M760 XT, 9-speed, 11-34t
Kjede: KMC
Krank: Shimano M-770 XT satt opp med 2klinger og basguard. Er også en MRP bb-guide for 2klinger.
Kranklager: Shimano M770 XT
Pedaler: XT clipless
Forhjul: DT x420 felg med Specialized disc hub 25mmthru axel med Minion F 2,35 klissegummi(ST)
Bakhjul: XT 788 qr med Minion R 2,35 klissegummi(ST)
Sete: Specialized Toupe
Setepinne: Reverb 125mm senkning av setet.
Seteklemme: Alloy collar w/ QR, 36.9mm clamp ID, for carbon frames
Selges HBO 15 000,- eller fornuftige bud
Linker til sykkelen finnes her:
http://www.feedthehabit.com/mountain-biking/2008-specialized-enduro-pro-sl-interbike-quick-review/http://www.specialized.com/us/en/bikes/archive/2008/endurosl/enduroslprocarbon Forbeholder meg retten til å selge til hvem jeg vil