Selvom det er flere måneder med sykling igjen i lavlandet ligger snøen straks på fjellet, så nå legger jeg Verdens Beste Stisykkel (tm) ut for salg.
Dette er sykkelen som gjør kvinnen i ditt liv sjalu, praktiske gjøremål trivielle og tiden i skogen det viktigste i ditt liv (om det ikke allerede er det)
Denne sykkelen har løftet syklingen min til nye høyder, med beste tid på utfordelen av Terrengsykkelrittet (1 runde) og 7. plass i EndurOslo som personlige triumfer.
Jeg har "pyntet" litt på sykkelen i form av Hope bremseskiver, seteklemme og topcap på styrerør. Jeg har også lagt folie på seterøret siden sykkelen var altfor "rask" med så mye gult.
Reverb-pinne-fjernkontrollen er montert oppned på venstre side for bedre funksjonalitet og den var på service og fikk ny topp (svart - 2012) for en uke siden.
Bakhjulet som står på (Roval SL) har fungert kjempebra, men har fått et par smeller som gjør at jeg har kjøpt et splitter nytt Easton EA70 som følger med.
Her er fakta:Stumpjumper EVO Expert Carbon 2012 ramme foran og bak,
- LARGE
- 2012 FOX RP23 kashima med autosag
- 12x142 Easton EA70 helt nytt bakhjul i plastikk.
- Roval Traverse AL forhjul og nav
- FOX Float 32 150 gaffel
- Reverb setepinne, service for en uke siden, ny topp (2012 - svart toppring, ikke sølv som på bildet)
- Custom Avid Elixir CR SL bremser - Hope 200 og 180 bremseskiver
- SRAM XO girskifter bak samt XO girhendel foran, ellers X9
- Krank : Custom SRAM Carbon XO, 10-speed AM double m RaceFaze gummibeskyttelse
- kjedefører : Gamut shift guide
- Specialized Enduro low-rise styre, 720mm wide, 8 degree backsweep, 6 degree up, 31.8mm (så og si ubrukt)
- dekk : Maxxis Minion DHR 2.35 bak og Maxxis Minion DH EXO 2.5 foran (evnt Maxxis Arden 2.4 eller 2.25 EXO)
- Litt custom foliering på det gule under setet av estetiske hensyn.
- pedaler følger ikke med såfremt du ikke vil ha noe gammelt jeg har liggende.
Dette er altså en blanding av noe utstyr fra 2011 og 2012 hvor ramme, bakdemper, bakramme, bakhjul og dekk er fra 2012 og resten fra tilsvarende 2011 EVO.
Vekt : drøye 13 kgVeil pris på denne er ca 40 000, men jeg har som du ser av listen oppgradert litt underveis.
Jeg kan selge den for 23 000,-
Ta kontakt for visning. Idag og i helga er jeg å treffe i Drammen/Oslo.
Are - 922 65 909 / are@TALLAK.no
FLERE BILDER KOMMER I KVELD!Bilde: