Hei!

Nå om dagen spøker det faktisk litt for HDJP's fremtid. En av Norges absolutt beste dirtparker står i fare for å bli revet bort på grunn av fotballbaneutbygging. Dette synes ikke vi er greit, og vi vil vise motstand så lenge det lar seg gjøre!

Det første vi starter med er å samle alt av dokumentasjon på vår eksistens på et sikkert sted. Alt av filmer og bilder er nå lastet opp på Facebook og YouTube. Artikler fra lokalavisa er lastet opp på hjemmesiden for verden å se.

Men. Vi har også vært i terrengsykkelbladet flere ganger. 2 ganger tror jeg. Og jeg lurer derfor på om noen medlemmer her inne hadde vært så greie å scanne inn disse artiklene, og sende de til oss slik at vi har de lagra online også? Jeg har sendt mail til terrengsykkel-redaksjonen, men ingen svar enda. Dette er isåfall noen år gamle artikler, så jeg håper ikke det vil gjøre noe skade iht copyrights e.l om vi får lagt de ut på hjemmeside og facebook-side. Vi skal på ingen måte skjule at de er hentet fra Terrengsykkel-bladet, så det bør være OK tenker jeg.

Håper dere vil hjelpe oss med å skåne denne fantastisk gode Dirt Parken! Alle er hjertelig velkommen til å ta turen for å se eller også prøve ut hoppene ICON_SMILE

MVH: Olav Birkeland, assisterende Trail Boss på HDJP om dagen.