Ettersom delene på sykkelen min byrjar å bli utslitt og ramma ikkje ser ut, har eg bestemt meg for å få meg ny sykkel og heller bruke den andre i regnver. Vurderte å lakkere på nytt og kjøpe nye deler, men fann ut at eg helst vil ha heilt ny. Sidan eg både er litt sær, likar å mekke og litt misfornøgd med servicen i dei butikkane eg har handla i før (i Bergen), har eg bestemt meg for å kjøpe alt frå Kina/ebay. I fyrste omgang lurar eg på kva eg treng av mekkeutstyr? Det eg ikkje har kontroll på er styre- og kranklager.
Neste spørsmål er kva ramme eg bør velje. Av dei rammene eg har kikka på, trur eg alternativene er:

frå
carbonzone på ebay eller

frå
Hong Fu bikes.
Er det nokon som har erfaring med desse rammene med tanke på køyreeigenskapar og stivheit? Evt andre ramme frå Kina som er mogeleg å få i matt svart?
Når det gjeld utstyrsgruppe har eg bestemt meg for å gå for
microshift medan bremser, krank, styre, stem og sadel kjøper eg frå
yishunbike.
Til slutt har eg bestemt meg for å få bygd meg eit powertaphjul på ein
44 mm felg frå Kina. Felgane er drilla med 20/24 hol og eg tenkte meg powertap G3 og powertap framnav. Når det gjeld eiker har eg ikkje peiling utover at eg trur aero-eiker er bra. Dette hjulsettet har eg tenkt å bruke både til trening og ritt. Er eit slikt hjulsett ein dårleg ide?
Etter mine beregningar blir vekta 6.8 kg (som er minimumsvekta til UCI) og prisen bli ca $3000 pluss hjulbygging og mva. Oppdateringar og bilete kjem etterkvart.