jeg har fult xt utstyr fra 2012 på sykkelen min nå. jeg lurer på om det er lurt å bytte til noe annet? jeg har tenkt til å beholde xt kranken forran. jeg har tenkt mest på xtr, men det vireker som at folk ikke synes at xtr er noe bedre en xt, hvorfor det? jeg har også tenkt på å bytte til xo, men vil sram og shimano fungere bra sammen?
takk for alle svar
HVIS, du f eks har en lokal sykkelsjappe som holder på å gå konk, og de har en gruppe du kunne tenke deg inne....og det at du kjøper den kan redde dem fra konkurs...kjør på, kjempelurt!!!!
Hvis ikke.....og du ikke VET at Sram funker MYE bedre for deg eller noe....føkk it.. Bruk mer tid på å sykle, og bruk pengene på noe mer fornuftig, evt spar de til noe går i stykker og du trenger pengene..
--
Mange foretrekker shimano, mange foretrekker sram, og noen vil bare prøve noe nytt... Men 2012 XT funker som fjell, så funksjonsmessig er det liten/ingen grunn til å bytte. Hvis du f ekspersonlig foretrekker sram hendler, så bytt de og det du trenger for å få det som du vil.. Krank, du får ikke mer bang for buck enn med XT... bremser... XT bare funker!