Har 2XU Elite i small/tall selv. Er 78 kg og 1.87. Sammen med en truse fra x-bionic så fungerer den flott i skirenn. Hvis det er veldig kaldt tar jeg på meg kondomdressen over.
Holmenkollen skimaraton ble gått i x-bionic truse, 2XU og en tynn kondomdress nedentil. Det ble ikke for kaldt, og jeg sleit ikke med svette som ble kaldt. Jeg svetter lett.
Birken ble gått med x-bionic truse og 2XU nedentil. Var ikke for vamt og fungerte bra syns jeg.
Når det gjelder kompresjonsprodukter/2XU så kan jeg si at for leggene mine fungerer det veldig bra. Jeg sliter med gammel skade i begge leggmusklene og har måttet løpe Birken med tjukke Rehband "leggstøtter". Disse blir veldig tunge/våte og sitter ikke veldig trangt. I år løp jeg med 2XU buksa og det fungerte veldig bra!
Jeg merker også forskjell når jeg driver med spinning. Uten noe på leggene, hvis jeg har lite motstand og prøver å tråkke så fort jeg klarer så rister leggmusklene så mye at jeg får kramper i dem. Det gjør de ikke med 2XU.
Så for min del fungerer kompresjonsklær meget bra på leggene (og kanskje lårne også). På resten av kroppen er jeg mer usikker. Har en skins kortermet skjorte hjemme, men føler meg som to pølser i ett pølseskinn med den, så bruker den ikke akkurat veldig mye. Kanskje hvis jeg endelig kan drepe siste del av bilringen??