Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

sara og trykkvannet !

sara og trykkvannet ! #1489380 20/09/2012 06:34
progres Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
jeg tør plage det ærede forum litt.
for en stund siden hadde jeg noen spm om løsning for å få til et trykkvannsystem på jaktøya mi. Løsningen fantes ( som alltid) her på forumet + hos en med et annet Nick.
Så her vises en liten snutt at dette er installert og at det funker - vel det vil si , dere får stole på at det funker meget tilfredsstillende. Men før man kommer så langt får dere se Sara ( som nå er blitt 2,5 år, og som en her på forumet foreslo skulle hete samediggipresidentiolehenrikmagga ( kostelig!) i et helt kort utdrag fra en ellers 20 minutter lang video årests rypejakt.
Alt på denne øya er eg. "sekretesse" en kankevise alt, men jeg lar dere se noen sekunder fra et storslagent terreng . Ok ?
her er linken for den interesserte
http://progresit.com/sq1.html

Re: sara og trykkvannet ! [Re: progres] #1490200 21/09/2012 10:26
dagbj Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Takk, nydelig!

Sjekk ut Open Streetmap for fribrukskart!
Re: sara og trykkvannet ! [Re: progres] #1490302 21/09/2012 11:56
M
marius_kj Offline
Entusiast
Entusiast
M
Har blitt ganske realistiske disse 1. persons-skytespillene.

Nydelig natur!

"The problem with quotes found on the internet is that they're not always accurate." - Abraham Lincoln.
Re: sara og trykkvannet ! [Re: progres] #1490502 21/09/2012 16:18
progres Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Det kunne vært hyggelig å vist noe mer fra denne enestående jaktøya, men det er så mye rekende fant som utnytter internettinformasjon i ødeleggende tyvjakt at det får dessverre utstå. Men det er en flott plass - tro meg.
Og btw - goprokameraene skal aldri dit ut mere, for noe ræl med "fisheyebulging" - det er helt til å bli sjøsjuk av.
For noen år siden gjorde jeg opptak av skuddsituasjon med et VIO helmetcam påmontert sikteskinna , - kjempeopptak ble det, virkelig et 1.persons skytespill ( men også underlagt sekretesseparagrafen ICON_SMILE ). Forsøkte det samme med et sony MC1 litt senere og skjøt i stykker autofokusen som ikke tålte g-kreftene! Fikk det på garantien . . .

Re: sara og trykkvannet ! [Re: progres] #1789716 17/05/2014 09:01
progres Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Og nå nettopp er Sara blitt mor til 9, - 7 rakkere og 2 tisper. Både hun og hannhunden kommer fra møblerte hjem, de er stortgående, særs gode viltfinnere. Og - ikke minst med særs godt gemytt. Ingen av foreldrene er stilt på utstilling eller prøver ( noe som aldri har vært fokusområde) , men jess, det er gode linjer her !
Såh - de av dere her på forumet som trenger kamerat til jakt / turer / ihuset skal vite at i midten av juli vil disse være leveringsklare. Pris = 9k.
Ta evt kontakt pr pm

Re: sara og trykkvannet ! [Re: progres] #1789758 17/05/2014 13:11
_Moe_ Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: progres
jeg tør plage det ærede forum litt.

Plage???
Det er alltid hyggelig når du deler dine naturopplevelser med oss. Selv om jeg trives godt i sør, så hender det at jeg misunner deg det å kunne oppleve den fantastiske naturen uten begrensningen av noen mil med grantrær ICON_SMILE

Ellers er jeg i markedet for hund, men jeg tror jeg fortsatt skal holde meg til de litt mindre langbeinte, så det blir nok en ny spaniel på oss.

Og gratulerer med trykkvann yes

Edit: Ha, ha. Lurt igjen. Jeg må lære meg å lese når innleggene er skrevet. Det var bikkja nå ja. Vel, vel, man får gjøre som Arne Næss gjorde på sine gamle dager, da han var blitt litt dement. Han snudde problemet med dårlig korttidsminne til en mulighet til å kunne glede seg over ting flere ganger. ICON_LAUGH

Redigert av _Moe_; 17/05/2014 13:16.
Re: sara og trykkvannet ! [Re: _Moe_] #1789779 17/05/2014 15:09
M@rtin Offline
MaBose Infotainment
MaBose Infotainment
Sitat: _Moe_
. Vel, vel, man får gjøre som Arne Næss gjorde på sine gamle dager, da han var blitt litt dement. Han snudde problemet med dårlig korttidsminne til en mulighet til å kunne glede seg over ting flere ganger. ICON_LAUGH

Siden Gamle Arne her på et vis møter gullfisken som gleder seg igjen og igjen over utsikten fra glassbolla etter å ha svømt en runde, forbeholder jeg meg retten til forholde meg litt ambivalent til denne gleden ...

Martin

Moderator  support