Gratulerer med ny sykkel, her tror jeg du kommer til å bli veldig fornøyd. Har selv erfaring med C'dales aluminiumsmodeller i 26 tommer gjennom ti år og et par tusen mil, og kan bare si at det funker.
Re: Erfaring med Cannondale Flash Alloy 29er?
[Re: johny]
#149073522/09/201201:10
Gratulerer med ny sykkel, her tror jeg du kommer til å bli veldig fornøyd. Har selv erfaring med C'dales aluminiumsmodeller i 26 tommer gjennom ti år og et par tusen mil, og kan bare si at det funker.
Takk skal du ha
[Re: Kay]
#149190924/09/201212:00
Jeg har kjøpt samme sykkel. Det skal sies at jeg ikke har noe særlig peiling på terrengsykler og jeg holder meg stort sett på asfalt og litt grus.
Kjøpte sykkelen som supplement til racersykkelen og er veldig fornøyd. Har tidligere hatt en Scott Scale 35 med 26"-hjul og jeg synes den nye er mye bedre å sykle på. Får litt mer fartsfølelse og i tillegg sitter jeg bedre på den. Lefty-gaffelen kan gjøres omtrent pinne stiv også, noe den forrige ikke kunne (den vandret mer) så det gjør at sykkelen blir en del stivere og lik racer. I utgangspunktet skulle jeg ha en cyclocross, men falt ned på Flash av flere grunner. Angrer ikke på det.
Cannondale Synapse Ultegra Di2 Disc Gavia CX Pro
#149192724/09/201212:23
Synes disse syklene virker som noen veldig kurante sykler for de prisene de selges for nå på høsten. Holdt nesten på å plukke med meg en fra Sportsbua her i Trondheim forleden, hadde jeg ikke hatt pågående Surlyprosjekt for tida hadde jeg glatt kjøpt en Flash Alloy 29 1 som langtursykkel for grusbruk. Som rekreasjonstjukkas trenger jeg neppe de syltynne karbonrørene som er på de dyrere blingutgavene
Redigert av perbl; 24/09/201212:24.
Per B.
#149220924/09/201219:36