Rock Shox SID XX World Cup 29" dempegaffel, dual air 80-100 mm vandring. 2012 mod, kjøpt siste uka i juli. Brukt i sandefjordrittet + noen turer. Fremstår som ny. Lock-out på styret. Hul tapered/konet helstøpt karbonkrone 1 1/8 - 1,5. Passer til 9mm hurtig koblinger Styrerør er kappet til: 18cm. Vekt: 1495 kg. Selges 6000kr (ny pris 9000kr)
Tlf 99008519
Re: 29" demper gaffel Rock Shox SID XX World Cup
[Re: JKristian]
#148784517/09/201220:18
Ikke for å være veldig kjip, men jeg kjøpte nettopp en sånn brukt 30 mil for 4500 kroner inkl alt medfølgende ekstrautstyr (pumpe, pakningssett osv). Ny på cyclecomponents ligger den vel på ca 7000.
#148790117/09/201221:26
Beklager OT her, men er det forbudt å ønske en salgspris, som kanskje ligger høyere enn det gjør på noen netthandler? Er bare tull å komme med linker til andre sider, da dette er selgers tråd. Aktuelle kjøpere klarer sikkert å skaffe den infoen selv, og klarer de ikke det, da tror jeg også de skal styre unna å handle på nett..
Famile: 1 Samboer, 2 barn, 2 katter, 2 kaniner, men bare 1 Niner..
[Re: Tmp]
#148800118/09/201207:47
Når selgere opplyser om at nyprisen er mye høyere enn den faktisk er, kommer det reaksjoner.E
Tja.. Det kommer reaksjoner hvis en nettbutikk et eller annet sted har salg på denne. At veil nypris på denne er 9000,- tror jeg stemmer. Demperen kan sikkert fås ennå billigere ny enn linkene her også. Man kan sikkert få 5-10% hos ei tysk nettsjappe hvis man maser og i tillegg få de til å nedskrive verdien så du snylter unna litt moms også. Eller man kan gjøre et kupp på ebay og få den sendt som gave osv..
Uansett, selger har demper tilgjengelig nå, f.eks r2 som det linkes til her har det ikke. Han oppgir en nypris som nok er riktig og setter prisen til 2/3 av den. Kanskje optimistisk, men det må han jo få være uten at folk skal pepre tråden hans med linker til diverse nettbutikker.
[Re: Kriss]
#148804318/09/201208:43
Når selgere opplyser om at nyprisen er mye høyere enn den faktisk er, kommer det reaksjoner.E
Tja.. Det kommer reaksjoner hvis en nettbutikk et eller annet sted har salg på denne. At veil nypris på denne er 9000,- tror jeg stemmer. Demperen kan sikkert fås ennå billigere ny enn linkene her også. Man kan sikkert få 5-10% hos ei tysk nettsjappe hvis man maser og i tillegg få de til å nedskrive verdien så du snylter unna litt moms også. Eller man kan gjøre et kupp på ebay og få den sendt som gave osv..
Uansett, selger har demper tilgjengelig nå, f.eks r2 som det linkes til her har det ikke. Han oppgir en nypris som nok er riktig og setter prisen til 2/3 av den. Kanskje optimistisk, men det må han jo få være uten at folk skal pepre tråden hans med linker til diverse nettbutikker.
Hvis man vil unngå å forholde seg til de faktiske prisene på nye varer inkl mva som finnes der ute kan man velge finn.no. At Espen giddet å blande seg i en salgstråd hever kvaliteten på denne markedsplassen som igjen øker kundegrunnlaget. Fordi det er sånn er dette et av de mest effektive og beste stedene å selge å kjøpe sykkelstæsj i Norge (og sikkert utenfor landegrensene også) Dette kommer deg til gode når DU skal kjøpe og selge, selv om du ikke kan ta hva som helst. Informasjon er den viktigste komponenten for at et marked skal fungere best mulig!
Cyclecomponents betaler inn norsk MVA for deg, så dette er stuerent så det holder!
No added style
[Re: Kriss]
#148804918/09/201208:46
Det må da være lov til å sette den salgsprisen man vil, og referere til det som er veiledende priser. De aller fleste nettbutikker selger jo for under det som er veilende pris i de fleste butikker.
Markedet styres jo stort sett av kjøperen. Hvis ingen vil gi 6000,- for denne demperen, får han ikke solgt den. Regner med at de fleste klarer å tenke og vurdere hva de er villige til å gi for produktet. Utifra sjekk på nettsider og butikker kan man gjøre seg opp en vurdering av hva man er villige til å gi for en brukt demper, for deretter å gi et bud som selger kan vurdere.
Usaklig kritikk på selger etter min mening. Skjerpings. I hovedsak alt for vanskelig å få solgt supert utstyr til gode bruktpriser.
Hvis man vil unngå å forholde seg til de faktiske prisene på nye varer inkl mva som finnes der ute kan man velge finn.no.
Så du mener altså at for å selge noe her inne skal selger skaffe seg full informasjon fra all verdens nettbutikker angående tilgjengelighet og pris på denne varen? Hvis ikke er det bare å prøve Finn i stedet?
Sitat: KnutAa
Cyclecomponents betaler inn norsk MVA for deg, så dette er stuerent så det holder!
Hva med å lese hva jeg skriver? Jeg skrev at man sikkert kan få det ennå billigere enn det det var linket til også, og skrev litt om hvordan det kan gjøres hvis det er målet. Cyclecomponents skrev jeg ikke noe galt om, funker bra de, selv om de veldig sjelden er aller billigst.
#148881819/09/201208:54