Vel, det er jo en uskreven regel at mobil/kamera i badstue er strengt forbudt. I og for seg blir det også et slags selvoppfyllende dommedagsprofeti å tro at man skal kunne ta et godt bilde i en dampende het badstue. Linsa vil dugge som f!
Vel, Raskal og RoyE: Trikkestallen er et utested. Det har ingenting med verken Ruter eller Sporveien som sådan å gjøre. Kun et populært fredagspils-sted i Oslo. Denne presiseringen avkrefter som sådan at jeg, eller omtalte anonymiserte dame har noen forbindelse overhodet med disse foretakene
Spørsmålet er jo hvilken taktikk velger du nå? Og hva ønsker herren? Høres ut som om du vil ha mer. Da har jo et nytt spill begynt. Noen alternativer: Spille iskald, overøse med kjærleikserklæringer, "vente i tre dager før kontakt"-regelen eller flagge det høyt på arbeisplassen og klaske high-five med alle mannlige kollegaer. Uante muligheter altså.
Caad bør spille iskald. Si du ikke har tid fordi du må ut å sykle i søla. Det virker. Vis frem litt skrubbsår. Tilfeldig.
Jeg kjenner en som kjenner en ( ) som var elektriker og hadde utrolig draget. Han satt hjemme mens det regnet ute, spilte playStation og ble ringt opp av dama som lurte på om han kunne hente henne fra fest rett i nærheten. Han sa bare nei. Når han ble kontaktet av dama om han ville gjøre noe, så konfererte han med en kalender over hvor mye han hadde sett dama, før han avslo. Alt var på hans premisser. Han skulle visstnok være skikkelig pussy magnet.
Ny fredagspils nærmer seg. Blir spennende å se hva ukens beste time, fredag kl 22 kan dra med seg. Er ikke opptatt av å gjøre meg kostbar, overhodet. Er ingen chick-magnet selv, så det faller på sin egen urimelighet. Merker jeg kjenner litt på den gode gamle ungdomsskole-følelsen; hva har hun på seg i morra, hvordan er håret, og blir det høye hæler.
Ny fredagspils nærmer seg. Blir spennende å se hva ukens beste time, fredag kl 22 kan dra med seg. Er ikke opptatt av å gjøre meg kostbar, overhodet. Er ingen chick-magnet selv, så det faller på sin egen urimelighet. Merker jeg kjenner litt på den gode gamle ungdomsskole-følelsen; hva har hun på seg i morra, hvordan er håret, og blir det høye hæler.
jeg personlig hadde ventet litt med de høye helene. Er ikke alle jenter som liker menn med damesko.
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.