Nå som høsten er på plass og ny sykkel er i bestilling har jeg etter hvert fått en bra mengde med deler som er blitt overflødig. Dette kan jo da få nye eiere. Kjøper betaler evt. frakt.
Ta kontakt på PM.
SRAM Force bakgir
Bakgir som har gått ca 3 000 km siden høsten 2010. Selges kr 500.
SRAM Force krankgir
Krankgir som har gått omtrent like langt som bakgiret. Selges kr 200.
SRAM Red 2012 Yaw krankgir
Relativt nytt krankgir + tilhørende kjedefanger. Selges kr 600.
SRAM Force bremsesett
Sett med for- og bakbrems som har gått like langt som bakgiret. Fungerer ypperlig og gir god bremsekraft. Inkluderer SRAM bremseklosser for alu bremseflate. Selges som sett kr 800.
SRAM PG 1070 kassett
11/28-kassett med mange gode mil igjen. Selges kr 200.
SRAM S900 kompakt kranksett
Pent brukt og bra kranksett med 170 mm karbonarmer. Var helt nytt i våres. Kompaktkrank med 110 BCD. Det følger også med SRAM Red Black drev (50/34). Selges kr 1 500.
3T ARX Team stem
Nytt og ubrukt stem på 100 mm og +- 6 graders vinkel. Er bare prøvemontert før jeg oppdaget at jeg hadde bestilt for kort stem. Selges kr 500.
3T Ergonova Team styre
Et godt og komfortabelt styre i karbon som passer ypperlig sammen med ARX Team stemmet. 40 cm c-c. Bruksmerker og riper noen steder, men dette er bare i klarlakken. Selges kr 700.
3T Dorico team setepinne
Bra karbon setepinne fra 3T med 27,2 mm i diameter. Setback på 25 mm. Er kun brukt siden i våres. Dette er en versjon med hvit stripe i stedet for rød som team-produktene vanligvis har. Selges kr 500.
Selle San Marco Zoncolan Red Edition
Svart og delvis rødt sete fra San Marco. Runde rails. Nytt i våres. Passet ikke helt for meg, men det gjør det helt sikkert for andre. Selges kr 600.
Bontrager Race XXX Lite OS stem
Karbonstem fra Bontrager. Lengde på 100 mm, passer til styre på 31,8 mm og 1-1/8 gaffel. Vinkling på +- 12 grader. Selges kr 200.
K-Edge kjedefanger
Svart kjedefanger for braze-on krankgir. Følger md festeskrue for både Campa og Shimano/SRAM. Selges kr 100.
Fulcrum Racing 3 hjulsett
Har også et Racing 3-sett fra i fjor hvor bakhjulet fikk seg en trøkk etter en rimelig kraftig oppbremsing pga. en fotgjenger som plutselig hoppet ut i veien på et sted han ikke burde gjort. Det er blitt et sidekast som helt sikkert kan rettes opp. Forhjulet er snorrett.
Shimano/SRAM boss.
Før jeg evt. retter på det selv kan jeg jo prøve jeg å selge det. Selges kr 1 500.
Redigert av jeri; 28/08/2012 18:55. Rediger grunn: Oppdatering under hjulsettet