Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Truvativ Stylo 1.1 Single Speed Crank, 42 tenner

Truvativ Stylo 1.1 Single Speed Crank, 42 tenner #1470087 22/08/2012 08:47
Østmarka Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Enkeltdrev med slagring, 42 tenner, utenpåliggende kranklager (GXP).
Ønskes sårt.

Er på jakt etter Truvativ Stylo 1.1 Single Speed Krank, aluminium, 42 tenner.

Som vist her:

http://www.fast-bikes.no/e-vendo.php?sho...c=541&p=541

Har forhørt meg hos Fast-bike, Spinn og Oslo Sportslager, men akk, det var uten suksess.

Drevet har gått ut av produksjon, en ny utgave er først tilgjengelig i Norge medio oktober.
Jeg er ikke ivrig nok til å senke sete og kalle sykken for sparkesykkel i 2 måneder. Ønsker krank nu! "I want to ride my bicycle, I want to ride my bike"

Har lett i cyber space men ikke funnet egnet krank i nettbutikk.
Hvilket alternativ kan eventuelt brukes (må være i farge sort, 42 tenner og aller helst med slagring som beskyttelse, og aller helst for utenpåliggende kranklager da jeg allerede har denne: http://www.sram.com/truvativ/products/truvativ-gxp-bb).

Er takknemlig for hjelp.

Re: Truvativ Stylo 1.1 Single Speed Crank, 42 tenner [Re: Østmarka] #1470291 22/08/2012 11:47
Hæ? Offline
Navnet skjemmer ingen.
Navnet skjemmer ingen.
Du må altså ha en SRAM/Truvativkrank, siden du har GXP-lager. Jge får ikke helt tak i om du bare trenger nytt drev, eller er på jakt etter ny krank. Men drev for denne kranken skal være mulig å finne fra annenhåndsleverandører, f.eks. Salsa, Surley eller andre. Dog er det ikke veldig lett å finne dette OG få en slagring utenpå dette igjen. BCD er 104 på denne kranken, og hvis du finner "midtdrev" med denne sirkeldiameteren, kan du kanskje finne slagring med samme BCD som dekker 42 tenner? Men jeg TROR du enklest finner et drev og kommer deg ut - så får du finne slagring hvis du er heldig senere.

Og ja - jeg har samme kranken. Dog med 32-tenner og slagring.

Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM!
Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Truvativ Stylo 1.1 Single Speed Crank, 42 tenner [Re: Hæ?] #1470914 23/08/2012 06:26
Østmarka Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Jeg trenger kranken, armer 175 mm, drevet med 42 tenner og slagring som dekker kjedet og tenner med noen millimeter.

I cyber finner en lett ditto med 32 tenner, men det blir for tannløst.

Moderator  support