Har et par Oakley Jawbone. På lengre turer med litt fart blir jeg alltid irritert og rød i øynene. Det virker som de slipper inn for mye trekk ved neserota som går inn i øyekroken der slik at jeg blir sår og rødsprengt i dagvis etterpå. Noen med samme problemet som forslag til supre briller som løser dette??
Re: Sykkelbrille mot draculaøyne??
[Re: OD1N]
#145328231/07/201215:27
Ja jeg har linser og de spretter ut stadig vekk... Jææævla irriterende spes under tekniske partier på ritt der jeg må holde igjen pga at detaljsynet blir for dårlig... Laseroperasjon neste!
#145339631/07/201218:45
jeg har ikke noen problemer med at linsene mine spretter ut eller noe ting. og jeg bruker nå noen billige sykkelbriller som jeg fant på min lokale sportsbutikk. tilbud for 50 kr. har 3 sett av dem for enn kan ikke bytte glass i dem. fungerer helt greit til trening og lette ritt.
If you worried about falling off the bike, YOU`D NEVER GET ON.
jeg har ikke noen problemer med at linsene mine spretter ut eller noe ting. og jeg bruker nå noen billige sykkelbriller som jeg fant på min lokale sportsbutikk. tilbud for 50 kr. har 3 sett av dem for enn kan ikke bytte glass i dem. fungerer helt greit til trening og lette ritt.
+1 For meg er briller forbruksvare. Dermed er det uaktuellt for meg å bruke masse penger på briller. Bruker selv linser og har aldri hatt problemer.
#145382501/08/201210:53
Oakley radar fungerer for min del. Har brukt div billig briller som skaper røde øyne... Radar Path med lufting blir for "åpne", Radar Pitch og Radar Range fungerer bra. Alle disse kan desuten byttes på samme ramme.
#145383201/08/201211:01
Da skal du ta en titt på, eller teste et par Rudy Project Rydon. Sliter med trekk på øynene selv men etter å ha gått over til Rydon er det historie. Og de som bruker samme har den samme erfaringen.
Ja jeg har linser og de spretter ut stadig vekk... Jææævla irriterende spes under tekniske partier på ritt der jeg må holde igjen pga at detaljsynet blir for dårlig... Laseroperasjon neste!
Kan få styrke i glassene da..
#145488202/08/201217:23