Selger min meget lite brukt Cannondale Flash. Dette er en 2010 modell i str. m som jeg har hatt siden den var ny. Kjørte et ritt med den i fjord ellers vil jeg si den er veldig godt vedlikeholdt og tatt vare på. Dette er CFR versjonen av den med full XX og Crossmax SLR hjul(Nye lager i bakhjul). Sykkelen er orginal bortsett fra sete og stem, grunnet at seterailene knakk da jeg brukte det på en annen sykkel, mens stemen er byttet til den nyere og mye finere 2011 OPI stemen. Gaffelen kom denne uken tilbake fra service hos Cannondale i Nederland, så den har i grunn aldri vært bedre. Jeg selger dette udyret fordi jeg har gått over til fulldempet og har dårlig samvittighet for at denne ikke blir brukt lenger.
Sykkelen selges for 35.000,-
Av utstyr ellers kan det nevnes: Frame: Flash, BallisTec Hi-MOD full carbon, Zero Pivot, BB30, 1.5 Si head tube Fork: Lefty Speed Carbon DLR, 110mm, OPI, Solo Air Crank: Cannondale Hollowgram SL, 42/28 Shifters: SRAM XX Front Derailleur: SRAM XX, direct mount Rear Derailleur: SRAM XX Wheels Size: 26" Hubs: Mavic CrossMax SLR Lefty Tires: Schwalbe Rocket Ron PaceStar 2.25" fram, Schwalbe Racing Raplh 2.1" bak Pedals: not included Brake: Avid XX, 160/140mm Handlebar: FSA K-Force flat, 600mm Stem: Cannondale OPI adjustable, -5 degree, 31.8 Headset: Cannondale HeadShok Si Brake Levers: Avid XX, 160/140mm Spokes: Mavic CrossMax SLR Lefty Grips: Cannondale foam locking grips Saddle: Oval Seat Post: Flash Carbon, 27.2x420mm w/SAVE