fikk du tak i noen eller? vurdere selv og kjøpe en slik til junior (er nå 3 fyller 4 til neste sommer)

kanskje flere som selger nå som sommeren er over snart

tar gjerne mot pris info hvis noen skal selge,vurdere og bestile ny eller kjøpe brukt

eventuelt mye kom det på med toll og moms osv fra england "bhrsrk" hvis du kjøpte?
er 16 jeg tenkte på

eller om det er noen som selger lette barn sykkel størelse 16 er jo det og spennende og høre
Mener jeg betalte 2100 for CNOC16 i fjor.
De trekker av Engelsk VAT fra prisen listet på sidene.
Det er bare å sende dem en epost hvor du ber om pris sendt til Norge ink frakt. Deretter legger du på mva og 170 kroner i fortolling. Da blir du ikke overasket hvertfall.
Man kjøper uansett ikke Isla pga lav pris, man kjøper det for å få best mulig sykkel til sitt barn.
Nora lærte tråsykkel på ca 15 minutter, har ikke kjørt en meter med støttehjul. Gikk fra balansesykkel fra Isla til CNOC 16 og var tre og et halvt når hun behersket den. Nå er hun 4 og sykler turer sammen med meg, så lenge det ikke er så bratte bakker opp og ned :-)
Jeg bestilte vel CNOC før jul for å ha den klar til våren... venter du til våren risikerer du å ikke få på lenge, for alle andre bestiller på våren :-)