Rolf: 0,75 flasker er jo ikke korrekt stilpolitisk det heller, men camelback da mann på tur med raceren.. det er jo helt krise!!
Og for varmt er det jo aldri..
Jeg sa Camelbak-VEST. Stilpolitisk går det jo rett ad undas det også, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Tross alt har jeg både ringeklokke, led-lys, taske som rommer *TO* slanger + verktøy, vanlig pumpe og CO2-pumpe på sykkelen. For ikke å glemme mine elskede Italian Road Bike Mirrors.
I den sammenhengen, så utgjør vel ikke 0.25l den store forskjellen på flaskene når det gjelder unison fordømmelse fra stilpolitiets side.
Jeg tar med vest, men med Erlings tips i bakhånd kan det jo være jeg skipper å ta den på ;-) Dog sier reklamen at den gjør meg mer aerodynamisk. Vanskelig valg mao. Og det er jo
pro-tour lag som også bruker slike vester
På pluss-siden satser jeg på glattbarberte legger som jo må være stilpolitisk OK. Men jeg ryker vel på fargeskalaen. Leggene er jo nesten hvitere enn tennene, selv etter 700 mil i år :-(
Her hjemme pleier jeg å bruke Snickers som påfyll/nødkarbo, hvilket stort sett har fungert fint i hele år untatt en tre fire dager (som i dag). Noen forslag til hva som passer best å ha med seg av slikt (som kan kjøpes der nede)?
Rolf
PS! Det med at det aldri kan bli for varmt, det tror jeg bare gjelder her i Norge...