Er det noen (helt sikkert) som er her på forumet som har vært her en helg? Skal dit helgen 17-19 august og lurer på om noen har noen tips og erfaringer å dele?
Orbea Wild FS Devinci Atlas Karbon Cannondale Flash 29" Felt Nine Race 29" custom
When you stop doing things for fun you might as well be dead
Er det noen (helt sikkert) som er her på forumet som har vært her en helg? Skal dit helgen 17-19 august og lurer på om noen har noen tips og erfaringer å dele?
Siste utgave av Terrengsykkel skriver om en helg der.
Jeg vurderte også en tur til Canvas med en kompis gjeng, men vi droppet det når vi kikket på prislisten. Synes det virket veldig høyt. Dvs, mer enn jeg er villig til å betale.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Reiser til Canvas for å få en total opplevelse ikke kun for god sykling. Slikt koster litt penger og er dette så bra som det ser ut til er det for meg verdt pengene. For meg blir dette et eksotisk hotell av topp klasse, samtidig får jeg garantert en super sykkel opplevelse. En god kombo jeg gjerne betaler for:)
Orbea Wild FS Devinci Atlas Karbon Cannondale Flash 29" Felt Nine Race 29" custom
When you stop doing things for fun you might as well be dead
Jepp det er selvsagt en totalpakke og opplevelse man er ute etter når man reiser dit, og det er jo individuelt hva man da synes det er greit å betale God tur!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -