Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 15 av 20 1 2 13 14 15 16 17 19 20

Grenserittet 2012

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456553 05/08/2012 08:04
T
traktoregg Offline
Besatt
Besatt
T
JADA!
"Seier" i pulje 14. Over 6 minutter foran andremann.

Re: Grenserittet 2012 [Re: G. Freeman] #1456562 05/08/2012 08:24
Dagsven Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: G. Freeman
Sitat: Dagsven
Møtte Moose her i rødekorsteltet tror jeg?? Hvordan gikk det med han?

Moose her inne er vel ei meget rask dame, for ikke å si DEN raskeste i landet, (i går også) så jeg tviler på at du traff henne hos røde kors? ICON_WINK

Ja min feil, blanda to navn. Var en kar fra Proteinfabrikken husker ikke nick;(

Santa Cruz Highball Carbon 29er
Merida FLX Carbon
Lapierre Sensium 100
Re: Grenserittet 2012 [Re: Oddefa] #1456563 05/08/2012 08:25
Klaus A. Offline
Ringrev
Ringrev
Jeg så sete i alle fall - hvit ICON_SMILE

Sitat: oddefa
Sitat: anerz
Dagens merkligste syn var et sete m/ setepinne i første terrengpartiet (iallefall lå det der når ca midten av pulje 2 kom der). Hvordan går det anne å miste det ? hvordan går det ann å sykle videre ?

Så det jeg også, virka som pinnen var knekt, så litt kort ut. Sykla forbi en uten sete og pinne like før mål, mulig det var eieren...

Hmm, la ikke merke til noen uten sete og setepinne. Isåfall sterkt gjort å sykle 6 mil+ uten sete.

mvh.
Klaus A.
Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456565 05/08/2012 08:27
ute-og-sykler Offline
Entusiast
Entusiast
Noen som tør gjette på hva slags birkenseeding jeg får med sluttid på ca 3:10 i årets grenseritt?

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456567 05/08/2012 08:28
bjrgu Offline
Veteran
Veteran
Må skryte av min samboer som tok utfordringen fra meg og stilte til start. Etter innkjøp av sykkel i våres og litt sykling så startet hun i pulje 24 og gjennomførte med stil på 4.23.30 med ei hoft som ikke var spesielt samarbeidsvillig.

Håper vi gutta kan få med enda flere jenter ICON_SMILE

Rune G
Re: Grenserittet 2012 [Re: bjrgu] #1456587 05/08/2012 09:01
Sidsel Offline
Medlem
Medlem
Sitat: bjrgu

Håper vi gutta kan få med enda flere jenter ICON_SMILE

JA! Få med damene! Jo flere jo mer moro! Jeg er en av de som har blitt dratt med av min sykkelfrelste sambo og har nå fått opp øynene for denne morsomme idretten. Istedet for å stå på sidelinje og se på er jeg med selv. Mye morsommere... Litt logistikk ift barnepass ift ritt vi begge er med på, men det går. Han har til og med stått over et ritt for at jeg skulle få kjøre. Snill er han :-)
I min klasse (K35) var det 163 jenter som fullførte. I tilsvarende herreklasse over 1000. Her er det et stort potensiale til å få med flere.

Re: Grenserittet 2012 [Re: traktoregg] #1456592 05/08/2012 09:07
S
sykkelfrank Offline
Medlem
Medlem
S
hvordan har du søkt deg til at det ble "seier" i pulje 14? Syklet forøvrig inn på 3:25 fra pulje 15.

Re: Grenserittet 2012 [Re: traktoregg] #1456593 05/08/2012 09:07
HeavyDude Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: traktoregg
JADA!
"Seier" i pulje 14. Over 6 minutter foran andremann.

Hvor finner du puljeresultater ?

You never have the wind with you - either it is against you or you're having a good day
Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456594 05/08/2012 09:07
J
JMGJMG Offline
Entusiast
Entusiast
J

Re: Grenserittet 2012 [Re: Klaus A.] #1456596 05/08/2012 09:08
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Klaus A.
Jeg så sete i alle fall - hvit ICON_SMILE

Sitat: anerz
Dagens merkligste syn var et sete m/ setepinne i første terrengpartiet (iallefall lå det der når ca midten av pulje 2 kom der). Hvordan går det anne å miste det ? hvordan går det ann å sykle videre ?

Så det jeg også, virka som pinnen var knekt, så litt kort ut. Sykla forbi en uten sete og pinne like før mål, mulig det var eieren...

Hmm, la ikke merke til noen uten sete og setepinne. Isåfall sterkt gjort å sykle 6 mil+ uten sete.

Ja, hvit var det. Nekter egentlig å tru at noen har sykla hele 6 mil uten å sitte, hvis det ikke var en i eliten da, som tenkte at "ja ja, ta det som trening og utfordring da".

Re: Grenserittet 2012 [Re: JMGJMG] #1456598 05/08/2012 09:13
S
sykkelfrank Offline
Medlem
Medlem
S

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456601 05/08/2012 09:22
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Bra av Hedmark Terrengsykkel foresten å ha så mange der opp, helt klart det norske laget som var best! Stor Kudos til Elverums egen Steffan Repshus som var eneste norske som hang med svenskene og dermed beste nordmann. Ikke dårlig av en mann i midten av 40 åra det!

Re: Grenserittet 2012 [Re: Oddefa] #1456610 05/08/2012 09:39
stosu Offline
Besatt
Besatt
Bra av Hedmark Terrengsykkel foresten å ha så mange der opp, helt klart det norske laget som var best! Stor Kudos til Elverums egen Steffan Repshus som var eneste norske som hang med svenskene og dermed beste nordmann. Ikke dårlig av en mann i midten av 40 åra det!

Var en bsk-syklist på forumet her som hang godt med og ble nr 10. Grattis til nesteby også ICON_WINK

Ser forresten at du ble nummer 16 i pulja, oddefa. Blitt grussyklist, eller?

Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456625 05/08/2012 09:55
gnosegnatten Offline
Medlem
Medlem
Så det var flere med kameraer i løypa. Noen som vet om det er lagt ut noen bilder?
Er forøvrig godt fornøyd med rittet i år. Tiden ble 2.59 fra pulje 4. Bra samarbeid i feltet var det også.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456630 05/08/2012 10:06
kimas Offline
Medlem
Medlem
Regnet litt på pulje 3 i år kontra fjoråret, og fikk bekreftet at forholdene ga meg god hjelp til å komme under målsetningen på 3 timer. Jeg forbedret tiden med 15:30 i forhold til fjoråret, men skulle disponert mye bedre. Kom alt for sent inn i startbåsen, og måtte bruke mye krefter på på å jobbe meg frem i feltet. Dro på meg mye syre den første biten og klarte ikke å få opp pulsen ordentlig på de siste 6 milene. Som i fjor så hogg krampen til i begge lår i Colabakken. Prøvde med Crampfix i år, men det var tydeligvis bortkastet.

I pulje 3 er vinnertiden i år er kun litt over minuttet bedre enn i fjor med 2:47:41 mot 2:49:04 i fjor.

127 personer var under 3 timer mot kun 19 stk i fjor, og gjennomsnittstiden var på 3:00:47 mot 3:09:39 i fjor. Altså en forbedring av gjennomsnittstiden på hele 8:52.

Re: Grenserittet 2012 [Re: gnosegnatten] #1456633 05/08/2012 10:13
kimas Offline
Medlem
Medlem
Sitat: gnosegnatten
Så det var flere med kameraer i løypa. Noen som vet om det er lagt ut noen bilder?

Grenserittet har hyret inn EventFotografene til å ta bilder, men det kreves litt jobbing før de legger ut bildene. Mener de har sagt at det kan ta en uke før de blir lagt ut. Følg med på siden deres på Facebook eller på Grenserittet sin hjemmeside.

http://www.facebook.com/#!/eventfotografene

Re: Grenserittet 2012 [Re: kimas] #1456638 05/08/2012 10:23
D
dagbekk Offline
Entusiast
Entusiast
D
Kjørte Grenserittet for første gang og klokka inn på 2.50 fra pulje 3. Veldig variert og morsom trasee. En tanke som slår meg er at de anbefalinger jeg fikk var å apne forsiktig. Nå ble det ikke noe av, lot meg rive med selvsagt og satt ganske langt fremme i pulje fra start. Men ápner man for rolig skal man slite med å komme inn under 3 timer ??? Syntes tiden gikk ganske fort på slutten selv om det var god fart i pulje jeg satt i.

Re: Grenserittet 2012 [Re: stosu] #1456640 05/08/2012 10:25
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: stosu

Var en bsk-syklist på forumet her som hang godt med og ble nr 10. Grattis til nesteby også ICON_WINK

Ser forresten at du ble nummer 16 i pulja, oddefa. Blitt grussyklist, eller?

He he, hvor ser en det ? Tipper jeg nok har vært blant de raskere fra midten og inn, eller siste par km gikk litt under pari, kom opp par av de som jeg syklet fra før colabakken, eller de lå muligens bare rett bak men jeg la ikke merke til de. Alt for mye sti og knot på ritt vettu, godt med et skikkelig grusritt he he. Nei da, de siste årene har jeg lært meg å like genserittet. Av "grusritt" helt klart den mest morsomme trasen, mye på grunn av det ikke bare er grus, men et konstant skifte av underlag også terreng, dog er det bare i svabergpartiet en må holde tunga litt i munnen. Men i år var det jo kjempelett å sykle der, så bare et fåtall som hoppet av også, dog har jeg vel aldri sykla der med så få i rundt meg. Det jeg har slitt med å mestre i Grenserittet er starten, dvs starttempo, har stort sett alltid avsluttet "bra", krampe eller ei. Men de to siste årene har jeg opplevde starten som bra, dog er jeg veldig mye mer defansiv i starten en det f.eks du og Otoen er, evt vi kan si jeg kjenner mine begrensninger. Men i år hadde jeg faktisk klart en hardere start, spesielt rundt 4 og 6 mil hadde mye krefter og kjørt mye solo uten at jeg stivnet. Men klart, hadde jeg hengt med teten i pulja så hadde jeg sannsynlig gått på en smell. Tror jeg var under minuttet bak raskeste man i pulje 2 så det gikk nok opp i opp.

Synd med deg Stian, men du kjempet deg i mål til god tid likevel da, tross alt ikke fått trent mye sånn som du hadde tenkt/ønsket pga sykdom. Kjøp deg en Ultrabirken bilett her på forumet, tenk på de som en ny opplevelse og ikke stresse med at det er mye terreng. Kan hende at du får en veldig bra opplevelse og avsluttet sesongen med noe moro. Hard moro!

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456641 05/08/2012 10:27
C
Clotho_NOR Offline
Ivrig
Ivrig
C
Må si jeg har et litt ambivalent forhold til Grenserittet.

På den ene side er det godt arrangert og god stemning. På den andre siden kommer den alltid i slutten av en hard treningsperiode for meg, så hjertet / hodet vil alltid mer enn det beina klarer å levere. Konstante retnings- og hastighetsendringer er heller ikke min "kopp te".

Trodde, som en tidligere taler, at jeg var tidlig ute til starten av pulje 3, men havnet i bakre halvdel. Under gåturen ned til start ble jeg så passert av de resterende, som syklet forbi meg på sykkelstien.

"Ikke noe problem, jeg får heller starte hardere" var slagplanen. Som sagt så gjort. 92% av HFmax var pulsen sånn ca 40 nano-sekunder etter starten gikk for alvor....
Kjørte meg bra opp i pulja, og fant 2-3 stykker som samarbeidet bra. Helt til det uten forvarsel sa "PANG!" i lysken av alle steder, i bakken før cola-langingen. Fikk helt i meg 2 cola-beger, og fortsatte til det sa "PANG!" igjen, og jeg ble stående og tøye ut en god stund, mens horder av syklister passerte, og humøret sank et par-fire hundre hakk.

Kom meg dog i mål på 3:02 fra pulje 3, og var litt ergerlig over at jeg kunne kommet under tre timer, hadde jeg vært bedre til å disponere løpet, og ikke la rullgardina gå ned fra start hvert jæ*** ritt jeg starter i.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Oddefa] #1456660 05/08/2012 10:55
stosu Offline
Besatt
Besatt
Ser det på rittrankinga, odd. Jeg var nok litt overivrig første mila i går, ja. Mulig økta på fredag ble litt hard også, men måtte prøve 29-0 på sti før start. Konge framdekk på grus om man har demper, men tror ikke jeg hadde likt meg med det dekket og stiv gaffel. Blir nok ikke noen flere ritt på meg i år. Begynner å bli lei denne sesongen. Prøver meg heller på en strava høst og masse variert trening og prøver meg på litt progresjon til neste år. Birken-arrangement frister hvert fall ikke i år.

Men synes det var dritkult at du tråkka så bra i går. Må kjøre trans alp til neste år også, du.. Du får jo kongebein av det :-D

Re: Grenserittet 2012 [Re: Clotho_NOR] #1456665 05/08/2012 11:12
J
Johan Offline
Avhengig
Avhengig
J
Artig ritt med flott ramme og supre forhold. Syklet første gang for mange år siden, men kjente igjen deler av løypa. Start i pulje 7 ga ikke håp om mange å kjøre med, men fikk til litt rullekjøring en liten stund selvom det er tydelig at ikke alle trener mye på akkurat det. Hang greit med blant de 10 beste i pulja, men krampe fra 65 og en liten teknisk gjorde at det ikke ble full klaff. Takk til Robert fra Frøy for bra kjøring, skulle hengt på hele veien så hadde jeg kanskje klart under 3..., men fornøyd med 3.04.

Er overrasket over at folk mister så utrolig mange flasker!

Kan bli et rotterace neste år med 3-4 stk fra klubben i samme pulje.

-johan
Re: Grenserittet 2012 [Re: Clotho_NOR] #1456668 05/08/2012 11:16
dorten75 Offline
Entusiast
Entusiast
Hadde en fin opplevelse i går som førstereis gutt på grenserittet.

Har valgt bort Birken i år til fordel av Grenserittet pga mye mer praktisk og mindre styrete. Så dette gav mersmak.

Etter ei ferieuke i Sverige var det å skremme familien ut av senga kl 06 på Campingen 8 mil sør for Strømstad og kjøre opp for å rekke pulje 3 start.
Hadde ca 50 min til start når jeg hoppa ut av bilen og gjorde mæ klar. Måtte sykle å hente startnr først. Fikk mæ jo en liten overraskelse når æ hadde hoppet av på feil side av byen i forhold til Universitetet, så fikk jo en del oppvarming.

Kom til start i Pulje 3 samtidig som vi ble sendt ut av slusen, så sto bakerst. Hadde uansett bestemt meg for å starte passe rolig og kaste meg med de sterkeste fra pulje 4 når de kom etterhvert. Det funket bra og noen av team Kjus og Aamodt kom etter noen mil ble farta satt opp og ble med langt fremover etterhvert.
Har nok enda litt å hente på tålmodighet, da man ofte kaster bort krefter på å kjøre ifra grupper man senere blir hentet igjen av.

Løypa var flott med vekslende underlag. Men satt å tenkte på de som har snakket om stiv gaffel? Ville jo nesten heller hatt fulldemper på det ujevne underlaget i skogene. Syntes man måtte jobbe hardt for å holde oppe farta.

Endte på 2t55min og 54 plass i pulje 3 fra bak posisjon. Gikk nok roligere enn nødvendig til å begynne med, men godt fornøyd med disponering. Hadde nok uansett ikke hengt med i tetgruppa i pulja, så fint nok å komme bakfra også.
Fikk en liten stopp før mål, da seteveska brak i siste nedkjøring og hang og slang. Så da reiste en del av gruppa mi.

Takk for turen for dere jeg endte å kjøre med.
Kjørte i en sort og rød drakt (Lund CK) og Frantzen på ryggen.

Vi kjørte rulle der det var hensiktsmessig, men er jo ikke alle steder det er smart.
Rullene har en tendens til å bli for store noen ganger, da alle gjerne tenker de må bidra.
Blir da litt for uoversiktlig og vanskelig å holde jevn fart, så vurder gjerne selv hva som er smartest... Henge på eller bidra.

4 juni 2017 - Den nye landeveis klassikern på Sørlandet
https://www.facebook.com/sognegrandprix

19 august 2017 - Terrengsykkelrittet på Sørlandet.
https://www.facebook.com/HellersdalenClassic
Re: Grenserittet 2012 [Re: Johan] #1456679 05/08/2012 11:27
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Johan
Artig ritt med flott ramme og supre forhold. Syklet første gang for mange år siden, men kjente igjen deler av løypa. Start i pulje 7 ga ikke håp om mange å kjøre med, men fikk til litt rullekjøring en liten stund selvom det er tydelig at ikke alle trener mye på akkurat det. Hang greit med blant de 10 beste i pulja, men krampe fra 65 og en liten teknisk gjorde at det ikke ble full klaff. Takk til Robert fra Frøy for bra kjøring, skulle hengt på hele veien så hadde jeg kanskje klart under 3..., men fornøyd med 3.04.

Er overrasket over at folk mister så utrolig mange flasker!

Kan bli et rotterace neste år med 3-4 stk fra klubben i samme pulje.

Jaha, hvis den rittrankingen stemmer så ser jeg at jeg er på 12 plass i pulje2, samme tid som Remi som jeg syklet sammen med siste 3 mila, men som kom før meg i mål derav riktig står før meg. Ser også at vi er bare 25 sekund bak de 2 raskeste, var de snart i kapp da:) Men ser jo at det er tett begge veier der, som alltid på Grenserittet.

Du får bli med på lange stiturer i høst da Stian, mer moro en den strava greia. Vært på den litt, men merket strava ikke betyr mye for meg, har heller ikke koblet den nye Bryton gps opp i mot det, selv om det skal gå ann. Når det gjelder trans alp så sier det seg selv at 42 timer sykling, hvor sikkert 35 av de er i motbakke gjør at en blir i bedre form. Men opplevelsen av trans alp er mye viktigere en hva slags resultat en får i ritt i Norge. Årets høydepunkt for meg i rittsamenheng og ville ikke ha byttet det mot 2.30 på grenserittet for alt i verden. Jeg er og vil alltid være mer opplevelsesbasert en resultatbasert. Derfor jeg ikke liker å velge bort en stitur i forkant av ritt for å få overskudd, og derfor september og oktober er de to beste sykkelmånedene, da en kan være komprimissløs opplevelsesbasert og bare ha det gøy. Jeg er for gammel til å ikke ha det gøy med det jeg driver med he he. Nuvel, bli med på trans alp neste år du også, lukter en liten Hedmark bataljon! Men da ville jeg ha syklet UB bare for å teste kroppen mht lengde og være lenge ute i ritt.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456684 05/08/2012 11:35
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Når det gjelder rulle sykling og Grenserittet så det vanskelig å få til første halvdelen på grunn variasjonen, skarpe svinger, så det blir mer at en skifter på å dra ettersom en kommer ut av svingen, uten at det rulles. 2-3 asfaltpartier er unntaket. Etter den "nye" terrengdelen etter matstasjon halvveis er det mer rom for rullesykling. For min del ble det rullesykling av lengre kaliber mellom 5 og 7 mil, ikke hele tiden men i partier. Siste mila var skiftet jeg og en annen å dra, men det er vel ikke snakke om rulle når en 2. Rullekjøring er prisgitt 2 ting synes jeg, ikke for stor gruppe og organisering. Mener at rullekjøringen bør organiserer framifra at den som ligger først starter og kommuniserer tydelig. Selv syklet jeg litt for mye rykk og napp i de første rullene, men var også fordi jeg ville få med meg en mindre gruppe foran en stor gruppe hvor få vil kjøre rulle.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456707 05/08/2012 12:19
stosu Offline
Besatt
Besatt
Har trua på kortere turer og koseturer, odd. Prøve å bli i form og sykle fort prosjektet mitt i år har ikke ført til noe godt. Får prøve å få kroppen i lage igjen :-D

Redigert av stosu; 05/08/2012 13:09.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Oddefa] #1456708 05/08/2012 12:20
B
bjerkseth Offline
Besatt
Besatt
B

Ja, hvit var det. Nekter egentlig å tru at noen har sykla hele 6 mil uten å sitte, hvis det ikke var en i eliten da, som tenkte at "ja ja, ta det som trening og utfordring da".

Jeg syklet 3 mil uten sete på Farrisrunden. Det er ikke noe problem, men du blir litt støl bak på leggene, spesielt dagen etterpå ICON_WINK

Instagram: @oivindbjerkseth
Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456728 05/08/2012 13:18
joerntp Offline
Avhengig
Avhengig
Kjempebra gjennomført av arrangøren og masse folk og liv i løypa.
For min egen del ble det en tøff start som vanlig og kjørte bra i ei gruppe som ble for stor og delte seg opp etterhvert. Mistet da de bra folkene som var villige til å dra og bidra i rullene.
Resten av rittet ble jeg liggende altfor mye i front av rullene der vi stort sett var 5-6 mann som dro mens det var 5-10 mann bak som kun hang på hjulet uten vilje til å bidra. angry
På et tidspunkt kom det en eliterytter forbi (Haugen tror jeg det var)som jeg hang meg på med resten av feltet bak.
Da gikk det styggfort en god stund helt til beina stivnet og måtte slippe meg bakover. Gruppa delte seg delvis opp og kjørte stort sett i mitt eget tempo med stive bein de siste 15 kilometerene.
Jeg kjørte i pulje 3 og det var veldig mye rullekjøring men altfor mange som bare henger seg på uten vilje til å bidra.
Hadde ellers en fantastisk dag med glimrende forhold og endte i mål på 2:56.

Re: Grenserittet 2012 [Re: Oddefa] #1456731 05/08/2012 13:24
E
Eline5 Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
E
Det passerte ihvertfall en syklist på Kula uten sykkelset, så mulig det var samme fyren:)

Re: Grenserittet 2012 [Re: Torshov-Simen] #1456751 05/08/2012 14:19
S
sykkelfrank Offline
Medlem
Medlem
S
Noen som vet hvordan det går med han som tryna ned i steinrøysa ca 7-8 km før mål? Kom forbi like etter at det hadde skjedd og da sto det 4-5 stykker for å hjelpe han. Det så ikke pent ut.

Re: Grenserittet 2012 [Re: stosu] #1456797 05/08/2012 16:03
anerz Offline
Veteran
Veteran
Sitat: stosu
Blir nok ikke noen flere ritt på meg i år. Begynner å bli lei denne sesongen. Prøver meg heller på en strava høst og masse variert trening og prøver meg på litt progresjon til neste år. Birken-arrangement frister hvert fall ikke i år.

Ta det som trening Stian, dritt lei jeg også etter mange ritt hvor jeg har prestert dårlige en hva antall treningstimer skulle tilsi, kun Bukkerittet som ble en positiv opplevelse for meg i år. Hadde mest lyst til å selge Ultra birk billetten min etter GR i går. Men Ultra birken blir moro samme hva(untatt med skikkelig dårlig vær, men det blir SOL). Hiv deg med på Elgtråkket også, så kan vi ta teten ut av stadion i det minste ICON_SMILE

Ser av pulje resultatene at jeg havnet i siste bakre del av pulje1, som jeg antok. Er godt å ha noe man kan revansjere til neste år! Finnes ikke bedre treningsmotivasjon...

After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.

Side 15 av 20 1 2 13 14 15 16 17 19 20

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå