Jeg har ett Panasonic FT3 kamera og har kjøpt meg en MacBook Air. Har fått testet ut FinalCut X, men filene vil ikke importeres og Adobe Premiere produserer bare hakkete filmer.
Da er det noen instillinger i Premiere som er gærent. Om du søker på google så finnes det sikkert noen maler og gå etter i henhold til filtype du arbeider med ! Husker ikke alle instillinge selv lengre da jeg ikke har jobbet i Premiere på noen år nå. Har lite/ingen erfaring med FinalCut, så der veit jeg ikke.
Høres ut som mediaformatet ditt ikke er helt populært Søk på nett etter en video-converter. Googlet "Panasonic FT3 final cut x" og da kom det masse fine treff. Tipper det er folk som har laget løsninger der før.
Jeg har ett Panasonic FT3 kamera og har kjøpt meg en MacBook Air. Har fått testet ut FinalCut X, men filene vil ikke importeres og Adobe Premiere produserer bare hakkete filmer.
Hva gjør jeg feil? På PC var det bare tut go kjør
Hei.
Det skal ikke være noe problem å importere de inn i FCPX - det virker rart.
Har nå greid å få det inn. Måtte velge enten SD kortet eller der hvor jeg har kopiert inn alt. Velger jeg ett område hvor jeg bare har kopiert inn video filene så fungerer det ikke. Ja det er litt rart :-)