Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Mmmm... karbon

Mmmm... karbon #1436783 02/07/2012 14:49
Registrert: Jan 2007
Innlegg: 609
G
gladegp Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
G
Registrert: Jan 2007
Innlegg: 609
Transition Covert nå i karbon ICON_SMILE

Håper de holder prisen lav

"Carbon COCK and BALLS" ICON_LAUGH



http://www.transitionbikes.com/Bikes_CarbonCovert.cfm

http://www.pinkbike.com/news/2013-Transition-Carbon-Covert.html


Redigert av gladegp; 02/07/2012 14:53.
Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1436990 02/07/2012 20:13
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 413
Myrulv Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 413
HVor kan man kjøpe? Ide om pris?

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1436996 02/07/2012 20:20
Registrert: Feb 2009
Innlegg: 2,815
R
Red Devils Offline
Besatt
Offline
Besatt
R
Registrert: Feb 2009
Innlegg: 2,815
Rå sport fører Tranistion. Har sendt de mail for mange dager siden uten å få svar. Så hvis det er sånn de driver butikk ser jeg frem til flere som selger Transition her på berget.

Re: Mmmm... karbon [Re: Red Devils] #1437105 02/07/2012 22:27
Registrert: Jan 2007
Innlegg: 609
G
gladegp Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
G
Registrert: Jan 2007
Innlegg: 609
Sitat: Red Devils
Rå sport fører Tranistion. Har sendt de mail for mange dager siden uten å få svar. Så hvis det er sånn de driver butikk ser jeg frem til flere som selger Transition her på berget.


Du kanskje kan ringe dem?

Jeg vet ikke noe mer enn det som står i artikkelen. Tror det blir et meget godt alternativ til Ibis Mojo HD til omtrent samme pris kan jeg tenke. Mye mer interessant enn Yeti SB66 synes nå jeg. Bra vekt og, omtrent det samme som Mojo HD


Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1437127 02/07/2012 23:38
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316
gauter Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316


Gaute
Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1437133 03/07/2012 00:58
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 4,626
RoyK Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 4,626
Trodde lavkarbo var greia for tida, jeg…

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1437208 03/07/2012 07:31
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 413
Myrulv Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 413
Sitat: gladegp
Sitat: Red Devils
Rå sport fører Tranistion. Har sendt de mail for mange dager siden uten å få svar. Så hvis det er sånn de driver butikk ser jeg frem til flere som selger Transition her på berget.


Du kanskje kan ringe dem?

Jeg vet ikke noe mer enn det som står i artikkelen. Tror det blir et meget godt alternativ til Ibis Mojo HD til omtrent samme pris kan jeg tenke. Mye mer interessant enn Yeti SB66 synes nå jeg. Bra vekt og, omtrent det samme som Mojo HD


Da er det nok litt over det nivået jeg fortjener. ICON_SMILE
Har begynt å sykle sti etter at jeg fikk ny sykkel(ikke fulldempa). Lurer litt på å bygge til vinteren, men vil nok starte litt mer beskjedent.

Re: Mmmm... karbon [Re: Myrulv] #1437225 03/07/2012 07:42
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 6,389
simenf Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 6,389
"The 2013 Carbon Covert is the first bike on the market to offer both C.O.C.K. and B.A.L.L.S. technology. The Completely Optimized Carbon Kinetics utilized in production of the carbon structure are an industry first; only available on Transition Bikes. The careful use of C.O.C.K. makes the Carbon Covert one of the strongest frames on the market today. The Basically Aligned Linear Leverage System suspension works with the shock making the suspension incredibly easy to tune; once again, only available on Transition Bikes. Our B.A.L.L.S. are only there to make sure you have fun on the trail. Unlike other suspension systems, our B.A.L.L.S. aren’t overly complicated, it’s just the right suspension technology to keep the ride smooth and predictable."

Høres ut som AC/DC har skrevet pressemeldingen....her har de tydeligvis kost seg stort.


SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen

Ibis Ripley/Spec Levo SL/Trek Farley - nots.no
Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1437226 03/07/2012 07:44
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,606
T
Trillebår Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
T
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,606
fikk løst og kjøpe denna bare pga fiffig skrivd pressemelding:)
sånna folk liker jeg:p sånne som kan ha det morro med sitt produkt:)


-Sverre-
http://duckcityadventureteam.net/ fatbike, fluefiske og vinter morro
Rule #5 // Harden The Fuck Up
http://www.velominati.com/the-rules/
Re: Mmmm... karbon [Re: gauter] #1437232 03/07/2012 07:51
Registrert: Jan 2007
Innlegg: 609
G
gladegp Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
G
Registrert: Jan 2007
Innlegg: 609


Ehhh.... nei, ny sykkel det her

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1440003 07/07/2012 11:36
Registrert: May 2009
Innlegg: 821
jsdk Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: May 2009
Innlegg: 821
Åh nei, min Bandit med D.E.R.R suspension systemet er utdatert av C.O.C.K and B.A.L.L.S ICON_SMILE

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1440095 07/07/2012 16:06
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Nok markedsførings BS hvertfall.

Singlepivot er ikke hot i 2012 ass.

Hva veier sakene?

Like mye som sine brødre i alu?

Quote:
Mye mer interessant enn Yeti SB66


Hva gjør den mer interessant enn konkurrentene?


E


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Mmmm... karbon [Re: Espen] #1440127 07/07/2012 16:58
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
J
jørgm Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
J
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
Sitat: Espen
Nok markedsførings BS hvertfall.

Singlepivot er ikke hot i 2012 ass.


Eh, videoen i seg selv er jo et markedsførings-triks, men Cock and Balls er ikke markedsførings-BS, det er bare BS. Se Bandit-videoen som det linkes til over, så skjønner du tegninga. Et humoristisk sleivspark til resten av sykkelverdenen som sprer om seg med nye akronymer hver sesong.

Singlepivot er vel like lite hot i år som det var i fjor, og det funker også omtrent like godt i år som i fjor. Jeg tror de fleste som sykler Transition gjør det fordi de liker merket og folket/filosofien bak, og fordi det funker.

Sitat: Espen

Hva veier sakene?

Like mye som sine brødre i alu?


3kg i følge sidene til Transition, mot 3,5 for alu-versjonen.

Sitat: Espen
Quote:
Mye mer interessant enn Yeti SB66


Hva gjør den mer interessant enn konkurrentene?


E


Øynene som ser sannsynligvis.

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1440175 07/07/2012 18:14
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Ok, skjønner.


e


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Mmmm... karbon [Re: Red Devils] #1440184 07/07/2012 18:32
Registrert: Feb 2007
Innlegg: 1,561
Bjørn B Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Feb 2007
Innlegg: 1,561
Sitat: Red Devils
Rå sport fører Tranistion. Har sendt de mail for mange dager siden uten å få svar. Så hvis det er sånn de driver butikk ser jeg frem til flere som selger Transition her på berget.

Hei!

Beklager at du ikke har fått svar innen forventet tid.

Det stemmer at det er vi i Rå Sport som har agenturet på Transition nå. 2012 er et år hvor vi gjør oss kjent med merket før vi satser grundig i 2013, og derfor kan det dessverre bli noen innkjøringsproblemer i starten, men vi blir nok definitivt en aktør å regne med i fremtiden!

Du er forøvrig velkommen innom for å slå av en prat hvis det passer! Alltid hyggeligere med en personlig samtale enn mailutveksling! ICON_WINK


Bjørn

Insta: @bjornballangrud

Sportssjef NTG Lillehammer terrengsykkel
Løypelegger Ultrabirken
Re: Mmmm... karbon [Re: Espen] #1440266 07/07/2012 21:23
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
L
Lilleirik Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
L
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
Sitat: Espen
Nok markedsførings BS hvertfall.

Singlepivot er ikke hot i 2012 ass.

Hva veier sakene?

Like mye som sine brødre i alu?

Quote:
Mye mer interessant enn Yeti SB66


Hva gjør den mer interessant enn konkurrentene?


E


Kanskje det at SB66 er designet for en 150mm gaffel, alu veier 3,6 kg, carbon koster sykt mye og demper opphenget er stjålet fra et fransk billigmerke
Coverten veier 3,05 kg med demper og aksling


Redigert av Lilleirik; 08/07/2012 07:57.
Re: Mmmm... karbon [Re: Espen] #1440276 07/07/2012 22:01
Registrert: Mar 2003
Innlegg: 8,715
M@rtin Offline
MaBose Infotainment
Offline
MaBose Infotainment
Registrert: Mar 2003
Innlegg: 8,715
Sitat: Espen

Singlepivot er ikke hot i 2012 ass.


Klassisk! Du satser på å havne i signaturer?



Det var nok plattformen som reddet single pivot i 2008-2009 fra døden og mye har ikke skjedd på den fronten siden det ...

Martin

Re: Mmmm... karbon [Re: Lilleirik] #1440429 08/07/2012 11:45
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Takk!

Var først og fremst ute etter hva og hvorfor.

Når det er sagt, synes jeg ikke verken Transition er Yeti er så spennende. Små dedikerte firmaer som lager jevt gode produkter. Det er kult og verdifult, men feks Canyon macther på så og si alle områder.

Helt sikkert gode sykler som vil fungere bra, men jeg etterlyser folk som har litt høyere ambisjoner.

Hvis Ripley blir som annonsert, vil den skille seg skikkelig fra alt annet.

2 kg, DW-Link, 120mm 29", eksenterløsningen som erstatter for linker osv.


Jess Martin, jeg er alltid ute etter å havne i signaturer!



e


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Mmmm... karbon [Re: jørgm] #1440531 08/07/2012 16:00
Registrert: May 2009
Innlegg: 821
jsdk Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: May 2009
Innlegg: 821
Sitat: jørgm
Sitat: Espen

Singlepivot er ikke hot i 2012 ass.

[...]
Singlepivot er vel like lite hot i år som det var i fjor, og det funker også omtrent like godt i år som i fjor. Jeg tror de fleste som sykler Transition gjør det fordi de liker merket og folket/filosofien bak, og fordi det funker


Bingo. Carbon Covert ser ut til å være samme geometri og oppheng som alu. Covert. En ramme som har solgt ganske bra for Transition og har like mange fornøyde eiere. Eneste større endringen er mer vandring (fra 150 til 160mm), intern kabel-føring og så selvfølgelig karbon da. Er en skikkelig stitanks.

Inntil nylig hadde også Transition en særdeles hyggelig og hjelpsom importør. Rå Sport har jeg aldrig handlet med, men med Bjørn B. på laget blir det sikkert bra det også.

Min egen Covert samler nu mest støv til fordel for Bandit29, som også er singlepivot og som også funker som faen. Ingen feil på Coverten egentlig, men en smidig 29" som tåler juling er litt mer morsom (for meg!) i Oslo-marka.

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1440589 08/07/2012 18:24
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
"Bare funker" er det minst presise begrepet jeg kjenner til.

Det betyr vel egentlig ikke annet enn at produktet ikke har alvorlige svakheter og/eller skavanker?

Er ikke det en selvfølge når vi snakker om kostbare og høyt spesialserte produkter?

At det funker.

Er "bare funker" bedre enn bare "funker" forresten?



e


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Mmmm... karbon [Re: Espen] #1440622 08/07/2012 19:20
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
J
jørgm Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
J
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
Jeg vet ikke helt om jeg skjønner helt hva det er du vil fram til Espen?

Når jeg skrev at det funker, så mente jeg ikke å antyde at andre ting ikke funker. Jeg mente kun å si at det faktisk funker, og funker godt nok for de aller fleste. Ja det finnes ting som er mer eksotisk og som funker bedre, men i den store sammenhengen er det likevel relativt små forskjeller.

At du ikke synes denne er spesielt spennende eller interessant er jo helt greit det. Den er jo slett ikke banebrytende på noe sett og vis. I mine øyne er den penere enn mange av konkurrentene, noe jeg antar er en like viktig faktor som demperoppheng for ganske mange.

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1440697 08/07/2012 20:50
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Ramma ser flott ut, bevares!

Quote:
i den store sammenhengen er det likevel relativt små forskjeller.


Med denne instillingen burde karbonfiber være overflødig?


Når ting er dyrt, synes jeg man burde kunne forvente mye.

Både moderne demperoppheng, lav vekt, pent utseende og høy byggekvalitet.




e


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Mmmm... karbon [Re: Espen] #1440702 08/07/2012 20:54
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
L
Lilleirik Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
L
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
Sitat: Espen

Hvis Ripley blir som annonsert, vil den skille seg skikkelig fra alt annet.

2 kg, DW-Link, 120mm 29", eksenterløsningen som erstatter for linker osv.

Jeg tror ikke jeg hadde hatt noen sjanse på at si hvilken type demperoppheng jeg sykler på i en blindetest.
Ut fra min erfaring er geometrien MYE viktigere enn demperopphenget. Jeg synes det blir mye internetsynsing rundt forskjellige demperoppheng. De fleste demperoppheng fungerer meget bra men de fleste geometrier fungerer ikke meget bra.

Hvis en 2kg 120mm 29er ramme er aktuell så er nok ikke en 160mm 26er med 66,5 grader HA tingen for deg. De retter seg til helt forskjellige syklister og det blir poengløst å sammenligne.

Re: Mmmm... karbon [Re: Espen] #1440726 08/07/2012 21:29
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
J
jørgm Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
J
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
Sitat: Espen


Med denne instillingen burde karbonfiber være overflødig?


Hehe, ja det kan du si. Men jeg tror nok at "ooh, karbon" er en mer vanlig reaksjon enn "ooh, eksentrisk svingpunkt" hos den jevne syklist ICON_SMILE


Sitat: Espen

Når ting er dyrt, synes jeg man burde kunne forvente mye.

Både moderne demperoppheng, lav vekt, pent utseende og høy byggekvalitet.


Ikke uenig der. Vi får se hvilken pris de setter på den, men det blir vel fort i Mojo/SB-66c-land. Jeg er ikke på markedet uansett, men til den prisen hadde jeg definitivt sett nøye på konkurrentene også.

Re: Mmmm... karbon [Re: jørgm] #1440795 09/07/2012 06:20
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
L
Lilleirik Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
L
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
Sitat: jørgm


Ikke uenig der. Vi får se hvilken pris de setter på den, men det blir vel fort i Mojo/SB-66c-land. Jeg er ikke på markedet uansett, men til den prisen hadde jeg definitivt sett nøye på konkurrentene også.


Ibis mojo koster 16666kr på CC og 18500kr fra probike tror jeg. SB66c ligger vel omtrent på 25-26000kr. De er ikke i samme prisklasse. Jeg forventer nok coverten å ligge nært mojo

Re: Mmmm... karbon [Re: gladegp] #1440908 09/07/2012 10:30
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
SB66c høres latterlig overprisa ut.

26 lapper, hallo!

e


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Mmmm... karbon [Re: Lilleirik] #1441072 09/07/2012 15:48
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
J
jørgm Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
J
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
Sitat: Lilleirik
Sitat: jørgm


Ikke uenig der. Vi får se hvilken pris de setter på den, men det blir vel fort i Mojo/SB-66c-land. Jeg er ikke på markedet uansett, men til den prisen hadde jeg definitivt sett nøye på konkurrentene også.


Ibis mojo koster 16666kr på CC og 18500kr fra probike tror jeg. SB66c ligger vel omtrent på 25-26000kr. De er ikke i samme prisklasse. Jeg forventer nok coverten å ligge nært mojo


Sorry, jeg burde presisert at jeg snakket om $-prisen. Det er et spenn der også for all del, men ikke riktig så stort.

Så noen som antydet $2800 for Coverten, som i såfall vil ligge under Yetien, men over Mojo HD. Hva norsk importør måtte finne på å legge på vil vise seg. Tidligere har Transition vært relativt hyggelig priset her på berget.

Re: Mmmm... karbon [Re: Lilleirik] #1441209 09/07/2012 20:18
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Quote:
Jeg tror ikke jeg hadde hatt noen sjanse på at si hvilken type demperoppheng jeg sykler på i en blindetest.


Ville du ikke uansett kjøpt en sykkel som potensielt hadde så gode egenskaper som mulig? Minimum påvirkning fra brems, maks aktivt og minimalt med påvirkning fra kjedet.
Jeg tror folk kan merke mye mer slike ting, hvis de var opptatt av å utnytte mulighetene det gir.

Quote:
Ut fra min erfaring er geometrien MYE viktigere enn demperopphenget.


Tja, riktig passform er det aller viktigste. Geometri tilpasset bruk er egentlig en selvfølge. Man drar ikke på rundbaneritt med stisykkel på 15kg.

Godt balanserte egenskaper er viktig.


Quote:
Jeg synes det blir mye internetsynsing rundt forskjellige demperoppheng


Kanskje du ville endre oppfatning hvis du hadde bredere erfaringssgrunnlag?


Quote:
De fleste demperoppheng fungerer meget bra men de fleste geometrier fungerer ikke meget bra.


Hva mener du her?


Quote:
Hvis en 2kg 120mm 29er ramme er aktuell så er nok ikke en 160mm 26er med 66,5 grader HA tingen for deg


Hvis den kunne konkurrere mot min eksisterende stisykkel, så jo.

Generelt snakker jeg ikke nødvendigvis om hva jeg ønsker meg selv. Mer om interessant utvikling for sykler og sykkeltyper generelt. Firmaer som tøyer grensene. Som kan gi oss noe mer.

Kan legge til at jeg nå sykler på en solid 29" stisykkel med 115mm bak og 140 fram, svære dekk, 1x10 osv. 13kg.
Denne er på ingen måte langt unna en grov 26" i 150mm segmentet.

Den klatrer garantert bedre, og er ganske så rå nedover. 115mm. er ikke mer enn 115mm i landinger, men totalt sett er dette en meget anvendelig og potent sak.


Dukker det opp en ramme som har litt mer bak, som tåler samme gaffel, som har bedre oppheng og som veier 1500g mindre, kan jeg love at tanken på en 160mm. old scool ramme fra Transition, karbon eller ei, ikke virker særlig spennende.



e


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Mmmm... karbon [Re: Espen] #1441230 09/07/2012 21:01
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
L
Lilleirik Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
L
Registrert: Jul 2012
Innlegg: 252
Sitat: Espen

Quote:
Jeg synes det blir mye internetsynsing rundt forskjellige demperoppheng


Kanskje du ville endre oppfatning hvis du hadde bredere erfaringssgrunnlag?


Quote:
De fleste demperoppheng fungerer meget bra men de fleste geometrier fungerer ikke meget bra.


Hva mener du her?



Jeg tror det er mye mulig at jeg hadde hatt en annen oppfatning hvis jeg hadde mer erfaring og kunnskap om demperoppheng. Og jeg tror at din kunnskap er mye større enn min. Men jeg tror fortsatt det kan bli litt for mye teori.

Jeg mener at det finnes mange forskjellige geometrier som er "egnet til stisykling" men å finne en som passer akkurat deg og din kjørestil er mye viktigere enn å velge demperoppheng.

Det finnes mye singlepivots i 2012. Hva med split pivot designet av DW? Er den utdatert? Det er single pivot.
http://www.devinci.com/bikes/browse_18#18_54_176
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/technical_trail/slash/slash_9_frame/#

Hva med Scott Genius 2013?
http://www.pinkbike.com/news/First-Look-at-Scotts-2013-Genius-and-Gambler.html

Jeg tror jeg hadde storkost meg på en Orange 5 uansett hvor utdatert noen kan synes den er

Re: Mmmm... karbon [Re: Lilleirik] #1441660 10/07/2012 18:30
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Espen Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Sep 2001
Innlegg: 16,266
Quote:
Jeg mener at det finnes mange forskjellige geometrier som er "egnet til stisykling" men å finne en som passer akkurat deg og din kjørestil er mye viktigere enn å velge demperoppheng.


Absolutt!

Mitt poeng er at man bør kunne forvente begge deler, spesiellt når vi snakker om kostbare sykler/rammer.

Riktig størrelse, riktig sykkel til bruken er nesten en selvfølge synes jeg.

Det finnes ting som er viktigere enn geometri/riktig type sykkel også. F.eks. luft i dekkene.

Split Pivot er som DW selv sier, en rimelig og enkel løsning for de som ikke ønsker/kan bruke resursene som kreves for å gjøre det best mulig.

Venlig mange produsenter fokuserer mest på fin lakk, tøff firmaprofil og andre ting som er enklere/billigere enn å ta jobben med å konstruere et best mulig produkt.

Mange av disse syklene/rammene fungerer selvsagt utmerket, uten at det ikke ulelukker at det finnes bedre alternativer, hvis det er maks funksjon man er på jakt etter.


e


*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Side 1 av 2 1 2

Moderator  support