Er det samme trase som i fjor? Fant ikke noe informasjon om løypa på hjemmesiden til arrangør, men fant dette sporet på Strava, antar det er løypa? Tenker å stikke bort å sykle gjennom for å se om jeg skal vurdere dette rittet i år.
After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.
Det er samme trase som alltid. Eneste som avviker fra selve rittet er mot slutten av siste terrengparti. Det er en grunneier der som ikke ønsker trafikk igjennom sesongen, men som godtar at vi passerer på selve rittdagen. Traseen er skiltet i alle veikryss, og alternativruta mot slutten er også grei.
I forhold til trippelen i Aurskog-Høland: Krepserittet er arrangert og Nybakkrunden har jeg kontroll på. Sliter imidlertid med å finne informasjon om det tredje rittet som heter Marlow-runden..(?). Noen som har informasjon om rittet?
Starten på Marlowrunden går 12.00 og påmelding må skje før 11.00. Trasé har jeg ikke oversikt over, vet ikke om det er laget noe spor heller. Regner med at man finner standpunktet lett da Fosser som er startsted er ei gate og ferdig med det. Høland Sykkel er arr.ansvarlig.
Litt om Marlow Grand Prix her: http://holand-il.no/index.php?option=com_content&view=article&id=490:marlow-grand-prix-28-juli-2012&catid=54:sykkel&Itemid=86
Kneissl: Regner med det var meg du mente... Fant ingen lillemor i tråden ;-) Det er mest grus. 2 terrengpartier , var gjørme der i fjor. En skummel nedoverbakke på siste terrengparti. Mener og huske at det var steinete og tildels bratt og den gikk rett ut i en stor bekk. Husker jeg tenkte at i denne bakken burde det ha sitti sanitet. Ellers var det minimalt med asfalt. Ett morsomt ritt som jeg garantert skal sykle neste år :-)
Deltok på rittet i dag og er veldig fornøyd med innsatsen. Pers'et egen tid fra i fjor med 7 - 8 minutter. Nybakkrunden er et flott ritt og AFSK har gjennomført arrangementet med stil (profft opplegg).