Nå har du sjansen til å skaffe deg en super karbonramme til en meget gunstig pris. Ramma er et perfekt utgangspunkt for et vellykka kinakarbonprosjekt, slik det finnes flere byggetråder av her på forumet.
Jeg selger en meget pent brukt 29" karbonramme i størrelse L/19". Ramma ble kjøpt i fjor høst og har fungert upåklagelig. Den er lite brukt, og har aldri vært i bakken. Jeg er så imponert over kvaliteten at jeg har bestilt en heldempet ramme fra samme produsent, og selger derfor denne.
Ramma veier i underkant av 1400gr på kjøkkenvekta, og er i finishen matt/3k. Det er integrerte styrelager i ramma, og det følger med headset og to ekstra girøre.
Ramma kostet meg litt over kr 4000 med porto/toll, og selges nå for halv pris til 2000.
Noen bilder:

-
29" aluminiumsramme - Merida DualRacing. Ramma er nær perfekt stand, sett bort i fra enkelte få merker i lakken. Str. 19". Selges med FSA 400mm setepinne. Kr. 1000,-

Merida Bodyfit-sete. Komfortabelt, og veldig lite brukt. Kr 200,-

Tektro Draco bremser foran/bak. Helt greie og driftssikre bremser, veldig lite brukt og mye liv igjen både på klosser og medfølgende skiver (160mm). Kr. 400 for hele settet.
Delene kan hentes i Oslo, eller sendes. Kjøper betaler porto.