Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ramme GEKKO Feather+ Carbon 18" selges RIMELIG

Ramme GEKKO Feather+ Carbon 18" selges RIMELIG #1428578 20/06/2012 20:42
duke Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
EKSTRA UTSTYR MEDFØLGER!

Jeg selger en GEKKO Feather+ karbon ramme i 18" rett og slett fordi den ble i det minste laget for meg.

Jeg skal ha kr. 3000,-.

Dette er en god gammaldags knall deal, for her får du med styrelager, SLX frontderailer, Anatomy sete og setepinne, Anatomy styre og stem, og slenger du inn en 1000 lapp ekstra får du med et Anatomy felgsett med bremseskiver og et par ultra lette Maxxis dekk jeg ikke kommer på i farten, og i kveld syklet jeg så hardt at jeg ikke orker gå ut i garasjen å sjekke.

Har du deler og litt tid kan du med en karbonramme og litt utstyr som denne bygge deg en Birken vinner til en billig penge på no time.

Send PM hvis du er interessert...

Hvis du sender PM kan du ikke regne med svar. Kommenterer du kan du heller ikke regne svar. Ikke fordi jeg ikke vil. Jeg er sjelden her inne. Bruk jens@browncouch.no
FFF
Re: Ramme GEKKO Feather+ Carbon 18" selges RIMELIG [Re: duke] #1428663 20/06/2012 22:08
gtv Offline
Entusiast
Entusiast
Hei. Kan du si sånn ca hvilken høyde denne rammen/sykkelen kan passe for? 18" sier meg ikke så mye.

Orbea Wild FS
Devinci Atlas Karbon
Cannondale Flash 29"
Felt Nine Race 29" custom

When you stop doing things for fun you might as well be dead
Re: Ramme GEKKO Feather+ Carbon 18" selges RIMELIG [Re: duke] #1429294 21/06/2012 20:00
duke Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
SOLGT!!! Men følg med - legger ut storebroren i 18" i morgen. Fullspekka XTR og Crossmax UST hjulsett. Den er RÅ!!!

Hvis du sender PM kan du ikke regne med svar. Kommenterer du kan du heller ikke regne svar. Ikke fordi jeg ikke vil. Jeg er sjelden her inne. Bruk jens@browncouch.no
FFF
Re: Ramme GEKKO Feather+ Carbon 18" selges RIMELIG [Re: gtv] #1429300 21/06/2012 20:05
duke Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Sitat: gtv
Hei. Kan du si sånn ca hvilken høyde denne rammen/sykkelen kan passe for? 18" sier meg ikke så mye.

Hei - sorry - jeg så ikke denne meldinga før nå... Sorry... Men uansett, 18" er jo litt forskjellig fra sykkel til sykkel og syklist til syklist. Selv er jeg 184, kunne godt brukt 18" på en slik grusracer variant, men siden jeg bare bruker på grus og asfalt, og har egen sykkel for sti og lek kjører jeg 20" på grus og asfalt. 18" kan du gjerne sammenligne med det mange kaller Medium. Denne 18"eren er 22" i overrøret, så kan man jo justere størrelses på sykkel gjennom å personifisere den med annet stem, styrerise, setepinne, setet fremover eller bakover osv...

Uansett, har du romslig budsjett og klar for en skikkelig grusracer av enda bedre kaliber enn denne følg med på annonsen jeg legger ut i morgen. Det er en rå komplett sykkel.

Natta ICON_SMILE

FFF
Re: Ramme GEKKO Feather+ Carbon 18" selges RIMELIG [Re: duke] #1429429 21/06/2012 22:41
gtv Offline
Entusiast
Entusiast
Takk Duke,

Er ute etter en ny 26" ramme til fruen:)
Er sjøl godt forspent med sykler og i tillegg hekta på 29"ers:)
Men takk for svar og lykke til med salg av neste sykkel.

Orbea Wild FS
Devinci Atlas Karbon
Cannondale Flash 29"
Felt Nine Race 29" custom

When you stop doing things for fun you might as well be dead

Moderator  support