Hei.Skal nå selge min lite brukte landeveissykkel. Det er en
GT GTR Team Carbon 2012 modell.
Den er kun brukt 4 korte turer til lett trening. Sykkelen har gått maks 10 timer. Sykkelen fremstår som ny og alle komponenter er I topp stand. Sykkelen har ingen riper I ramme eller på de andre delene. Sykkelen har fått bra vedlikehold, det vil også bli utført full service før salg. Sykkelen har stått tørt og varmt innedørs hele tiden.
Sykkelen selges orginal. Den selges uten pedaler og flaskeholdere. Jeg har teipet de fleste steder som er utsatt for steinsprut og annen slitasje. Teipen tas selfølgelig av før salg.
Sykkelen selges med orginalt “Fizik Arione” sete, og ikke det som er avbildet under.
Sykkelen er I størrelse “XL” og passer meg ypperlig på ca.193cm. Setepinnen er ukappet, så sykkelen kan tilpasses de fleste. Sykkelen passer for 182cm+ . Vekten på komplett sykkel med pedaler er ca. 6kg(fiskevekt) Sykkelen er kun ustyrt med “High end” deler som Dura Ace, Mavic, Fizik+++. Jeg selger denne skjønnheten grunnet overgang til neste års modell (sponsorsykkel).
Det finnes ingen feil eller mangler på sykkelen. Det følger med orginale smådeler og manualer. Bmx-perry stickers på gaffel vil bli fjernet.
GT GTR carbon TEAM 2012 XL Spesifikasjoner
Ramme: New F.O.C. Ultra Carbon Frame W/ F.O.C. Bb30 Bb Shell, 1 1/8" To 1 1/4" Tapered Head Tube
Gaffel: New GT Road Design W/ F.O.C. Ultra Carbon, 1 1/8" To 1 1/4" Carbon Tapered Steerer
Krank: FSA SL-K Carbon BB30 CNC 50/34
Kranklager: FSA BB30 Sealed bearing
Girskiftere: Shimano Dura-Ace STI 10-speed
Klinge: Shimano 6700, 10-speed 13-25
Kjede: KMC X10 , 10-speed
Gir foran: Shimano Dura-Ace braze-on
Gir bak: Shimano Dura-Ace, 10spd
Felger: Mavic Kysrium Elite wheelset 20 Hole Front 24 Hole rear
Nav foran: Hub Mavic Kysrium Elite 20 Hole Frnt 24 Hole rear Hole
Nav bak: Mavic Kysrium Elite 20 Hole Frnt 24 Hole rear Hole
Eiker: Mavic Kysrium Elite
Dekk: Schwalbe Durano S , 700x23c, 60TPI
Brems foran: Tektro R741 Quartz Super Light, sealed bearing pivots,Swiss-Stop cartridges,
Brems bak: Tektro R741 Quartz Super Light, sealed bearing pivots,Swiss-Stop cartridges,
Bremsehendler: Shimano Dura-Ace STI
Styre: Ritchey WCS Curve Carbon,
Styrestem: Ritchey WCS 4-Axis 44 forged and CNC,
Styrelager: FSA Integrated sealed bearing, 1.125 top, 1.25 lower
Sete: Fizik Arione Mangenese
Setepinne: GT Full Carbon 2 bolt , 31.6 x 300
Pedaler: Selges uten(som orginalt)
GeometriFrame Size: XL
Head Tube Angle: 73,5
Seat Angle: 73,0
Chainstay Length: 410mm
Standover Height: 806mm
Horiz. Top Tube Length: 575mm
Seat Tube Length: 550mm
Head Tube Length: 180mm
Bottom Bracket Height: 270mm
Fork Offset: 45
Wheelbase: 1000mm
(Ta kontakt for flere bilder og mer informasjon)
Sykkelen kan prøves og hentes i Fredrikstad eller Sandnes, eller sendes pr. post. Kjøper betaler da fraktkostnader, men ta kontakt så blir vi enige.
Nypris i butikk: 34 999kr.-

Pris: 25 000. - / BUDPris kan diskuteres ved rask avgjørelse!!!
Ta kontakt på følgende måter:
Mail: bmx-perry@fibernett.net
Tlf: 46547914
PM
Post i tråden