Og det er ikke like lett når man er ute i utlandet, nærmere bestemt Canada. Jeg trodde jeg lett skulle skaffe meg billig sykkel som jeg etter endt pappaperm kunne ta med meg hjem, men det er kanskje i litt høyere prisklasse man gjør bra kjøp?
Vel, kan godt tenke meg å benytte meg av lbs som har denne til opp under 3.800,- :
http://www.feltbicycles.com/Canada/2012/Verza/QX-Series/QX75.aspxDet er jo under hva jeg selv anbefaler folk å bruke på sykkel hjemme, men i utlandet er det også mye annet å bruke pengene på så pris er litt avgjørende. Den er ikke veldig bra utstyrt men ser for meg å oppgradere ting etter hvert. F eks til hydrauliske bremser. Kort og greit, er denne verdt pengene? Noen som kjenner Felt- sykler som kan anbefale/fraråde?
Neste spørsmål. Sykkelhenger må man jo ha for å få med ungene ut på tur. De av dere som har Chariot, hvordan er tilstanden på hengere som er 8- 10 år? Har funnet noen på den lokale finn.no (craigslist) som ligger på f eks 1.800,- for en dobbel chariot cougar. Er den verdt pengene?
Alternativet er å kjøpe en Joytrax på samme sjappa som Felt- sykkelen til nesten 4.000,- Noen som har noen synspunkt/forslag ang Joytrax?