Saint har mer enn nok kraft, lette å serve og siden shimano kommer med en ny Saint i sommer en gang bude det være kurant å få en god deal på et sett. I tillegg er reservedeler lett tilgjengelig. Er vel lite det ligger så mye info om på forumet som utforbremser, så søk litt og hør hva folk sier. Basically, kjøp Saint, om du ikke får tak i de, kjøp Avid eller Formula.
Pål
Sier meg enig i en del ting du skriver her. Veldig greit at reservedeler er lett tilgjengelig. De er veldig enkle å lufte, trenger egentlig bare litt mineral olje, ikkje noe luftesett som med blant annet avid sine.
Mens Code er litt mer stress å holde vedlike. Sier ikkje de er vanskelig. Også at de er veldig sensetive i forhold til luft i systemet. Så en kan måtte regne med å lufte de en god del.
Og med The One, så virker det som om de er litt tricky å holde vedlike, og at de krever en del i løpet av en sesong.
Så det at to av de "kjører" på DOT olje, og en med mineral olje virker som om har en del å si for service intervall osv. Virker som om DOT en krever mer, og er mye strengere..
Men når alt kommer til alt så er vell alle gode bremser, i alle fall om eg forstår engelsk.. Så får eg se ka eg lander på..