Da ble det av ymse årsaker plutselig behov for en real opprydning.
Prøver en kjapp annonse her i et par dager før sakene evnt legges inn på "gis bort" på finn.no eller i verste fall egnet kommunalt sted.
1. Gforce Pulsar 18-tommer. Godt brukt som bysykkel og vintersykkel fra mine glade dager i Oslo. Kan bli en grei og rimelig brukssykkel/bysykkel med litt deler i boden eller etter en kjapp tur på Biltema. Slitt felgbane og sjabre bremser slik den står nå. Står en ganske ny LX kassett på den. Bydekk. XT-bakgir. Trenger kjærlighet.
Bilde Gforce Pulsar 2. Marin Palisades Trail stålramme. Tror dette er en 1996-modell. Hadde en plan om å lage en SS av denne en gang, men så ble jeg plutselig pappa et par ganger og den ble stående i garasjen. Ganske fin ramme, såvidt jeg kan se. Litt sårskader i lakk, men ikke voldsomt med rust. Mener det er en 16-tommer.
Bilde Marin Palisades Trail 3. Særdeles sliten sykkeltralle. Funker til enkel transport, kan være et alternativ som transporttralle eller hyttetralle. Eller for de som har kort og snill vei til barnehagen. Glidelås for insektsnett er ødelagt.
Bilde Sliten sykkeltralle Ta kontakt per PM eller mob 91362479.
Alt må hentes på Kløfta, Romerike.