Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 5 1 2 3 4 5

Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre?

Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? #1397641 14/05/2012 00:46
Espen J Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Ja så sitter man her da en sein kveld og leser litt rundt på nettet, og kommer i skade for å lese kommentarfelt på diverse nettsider. vanligvis er det tabloidene som klarer å hisse meg opp med frp-groupies og bilister som ikke kan veitrafikkloven, men denne gangen er det altså fitnessbloggen.no. Kan vel like greit referere til artiklene med en gang:

Herbalife har ingenting i idretten å gjøre
Dette bør du vite om herbalife
Den store herbalife-svindelen

Jeg anbefaler virkelig alle å lese over både artikler og kommentarfelt der, for dette er på sett og vis topp underholdning. At Robert Eilertsen, en av gigantene innen fitness i norge (innblanda i en dopingsak uten at det gjør hans kredibilitet på sakene mindre) med enkel mattematikk og en serdeles enkel forklaring av næringsinnholdet forklarer at HL i beste fall er like bra som konkurentene, bortsett fra at HL koster 8-gangen, ser ikke ut til å vippe HL-sekten av pinnen. Svarene "dette blir for useriøst, HL er superbra og er mye bedre enn konkurentene" uten å referere til noe annet enn sine egne kjøpte og betalte leger, og generellt "stol på oss, dette er supert" er gjengangere. Jeg har sett lignende "argumentering" før, da av en annen sekt, nemlig scientologikirken!! Når skal folk skjønne at det bare er et sted HL slanker bedre enn andre, og det er kontoen??

Jeg mister litt troen på menneskeheten, om folk skal fortsette å gå på denne herbalife-svindelen...

Og for ordens skyld:
Måltidserstatter alternativ 1
Måltidserstatter alternativ 2

og for de andre produktgruppene nevnt i artiklene er det også stort sett bare å kjøpe fra en hvilken som helst seriøs aktør for å spare en shitload av penger for et like bra produkt som HL!

Må slutte å legge meg på høy puls...

Trønder osv
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397648 14/05/2012 05:20
T
traktoregg Offline
Besatt
Besatt
T
Jeg syns at Herbalife smaker veldig mye bedre enn alle andre jeg har smakt. Har blant annet sånn som du linker til fra Proteinfabrikken stående i skapet, men den smaker så forferdelig at den kommer neppe til å bli brukt opp noen gang.
Kjøper man Herbalife fra utlandet får man en boks under 200-kronersgrensa (ca 250 kr med frakt).
Jeg syns det er verdt å betale litt mer for noe som er spiselig.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397656 14/05/2012 05:41
J
J-h Offline
Fersking
Fersking
J
Det er jo bare og prøve produktene så finner man fort ut om det er bra. Herbalife kan man bruke en måned og få pengene tilbake vis man ikke er fornøyd.
Selv har jeg veldig god erfaring med Herbalife som ett kosttilskudd. og har blitt Herbalife distributør selv. Jeg har mange fornøyde kunder, men har også kunder som ikke syntes det funker for dem av en eller annen grunn.
Når det gjelder pris så har Herbalife enkle rabattsystemer som man får tilgang til gjennom sin distributør vis man ønsker.

"herbalife sekten" har noen spesielle fremgangsmåter som jeg selv ikke liker så godt. Halleluja stemningen er absolutt tilstede på mange møter. Men produktene er bra likevel.

Men det som er synd med Herbalife i forhold til idrett er att det står "måltidserstatter for vektreduskjon" på boksen.
Men det kommer snart en egen serie for idrettsutøvere uten denne teksten.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397657 14/05/2012 05:45
B
blj Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
B
Det er mulig at du har rett angående Herbalife, og det er mulig at Robert Eilertsen vet en hel del om dette - men å peke på Eilertsens kredibilitet i disse spørsmålene synes jeg er bortimot usmakelig. Han har ikke vært innblandet i en dopingsak. Han er tidligere dømt i en dopingsak, og er pr. nå siktet og antatt hovedmann i den største dopingsaken i Norge noen gang.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397660 14/05/2012 05:49
Moose Offline
Entusiast
Entusiast
Det er vel ingen som ønsker å uttale seg om "intelligens" til HL brukere siden vi har så mange gode og profilerte syklister som bruker produktene (og har suksess).

Alle har et valg, og noen velger det som de tror på mest kanskje?

Jeg har for min del stor glede i å lese ingrediens-listene, ny og gammel forskning og alt om ernæring, stoffskifte, effekten av mat og kosttilskudd. Litt mer enn middels interessert ...
Jeg er i tillegg en av de som reagerer allergisk på en del tilsetningsstoffer, smaks-forsterkere eller lignende, så jeg må passe på litt.

Hvilken slags protein som blir tatt opp raskest og best med hensyn til restitusjon kan alle lese om når de søker på google.
Hvor dyre de ulike proteinblandingene er å lage og hvilke kilder blir brukt kan man også finne ut av.
Hva slags andre (både ønskede og uønskede) effekter protein laget av soyabønner KAN ha på kroppen er mye omtalt og det finnes et mangfold av ulike forskningsresultater (og ulike effekter på menn og kvinner).
At det kan være en sammenheng mellom inntak av (især kunstig fremstilt) fruktose og uønsket fettlagring har sikkert mange hørt om også.
At sukker er ikke så bra å "spise" vet man noe om.
På nettet finnes det også lister over tilsetningsstoffer som inneholder MSG (mono-sodium-glutamat = smaks-forsterker som mange er allergisk mot) selv om MSG ikke står på ingrediens-listen.

Man har et valg, og man velger det som funker best for en selv.
Noen velger å finne ut selv hva som funker best, noen la andre fortelle de hva som funker best, noen leser alt om alt og tar en beslutning hva som burde funke best.
Les og lær :-), hold øynene åpne, se på alternativer, finn det som funker for deg og tro på det du bruker ... ???

FATBIKE UTLEIE Geilo - www.geilo-aktiv.com
FAT VIKING - www.fat-viking.com
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397661 14/05/2012 05:52
?
Øystein Rustad Offline
Ringrev
Ringrev
?
Sinnsykt spør du meg.

Hvilket proteinpulver vill du kjøpt av disse to?

Herbalife 240gram uspesifisert innhold "kostholdsprotein" til 269kr
http://www.bra-vekt.no/herbalife-produkter/personalised-protein-powder.html

Eller 2350gram av dette spesifiserte pulveret med de fleste typer variasjoner av protein/aminio for 399,-
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-90

Regner med at de proffe kroppsbyggerne hadde oppdaget det om det fantes et magisk proteinpulver som var 6-10 ganger bedre enn det de bruker i dag..

http://app.strava.com/athletes/121134
Diamant Pinnacle R1
Isaac Aerotic m/HED platehjul
Marvil Road 2.0
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397688 14/05/2012 06:47
B
BjKj Offline
Ringrev
Ringrev
B
Jeg rister på hodet og smiler. Man får styre på, den som har pæng og interesse. Men vanlig mat har man stort sett kontroll på når det gjelder innhold og opphav. Utvalget av varer for folk med ulike former for inntoleranse er etter hvert stort. Ok at man trenger litt ekstra ved ekstra belastning, men ærlig talt forstår jeg ikke at man ikke kan få i seg nok proteiner med vanlig mat. Er det ikke bare et spørsmål om å planlegge?
Nå er jeg en enfoldig sjel som sykler ganske sakte, så jeg burde kanskje ikke kaste meg inn i den diskusjonen. For min del blir den store gevinsten med dette kosttilskuddkjøret at produsentene tjener så mye at de har råd til å bidra til at vi har elitelag i lille Norge. Uten dem hadde sporten vært gråere å følge.
Mvh

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: traktoregg] #1397697 14/05/2012 06:54
-Jan Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: traktoregg
Har blant annet sånn som du linker til fra Proteinfabrikken stående i skapet, men den smaker så forferdelig at den kommer neppe til å bli brukt opp noen gang.

Enig i at PF ikkje er så gode, men jordbær er litt bedre enn sjokolade.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397711 14/05/2012 07:09
NjuK Offline
Ivrig
Ivrig
Sjekk ut www.iform.no
Der er det utrolig mange forum troll som har skikkelig peiling på trening og kosthold. (Ironisk undertone)

Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: BjKj] #1397712 14/05/2012 07:11
Moose Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: BjKj
Jeg rister på hodet og smiler. Man får styre på, den som har pæng og interesse. Men vanlig mat har man stort sett kontroll på når det gjelder innhold og opphav. Utvalget av varer for folk med ulike former for inntoleranse er etter hvert stort. Ok at man trenger litt ekstra ved ekstra belastning, men ærlig talt forstår jeg ikke at man ikke kan få i seg nok proteiner med vanlig mat. Er det ikke bare et spørsmål om å planlegge?
Nå er jeg en enfoldig sjel som sykler ganske sakte, så jeg burde kanskje ikke kaste meg inn i den diskusjonen. For min del blir den store gevinsten med dette kosttilskuddkjøret at produsentene tjener så mye at de har råd til å bidra til at vi har elitelag i lille Norge. Uten dem hadde sporten vært gråere å følge.
Mvh

Det finnes til og med forskning som tilsier at det ikke er så viktig med næringsopptak RETT etter økten. Det henvises dog på at folk som trener flere økter om dagen/ sykler etapperitt/ trenger å restituere fortest mulig har det bra av å få det inn i løpet av den første timen. Det er blant annet noen enzymer som er aktive og inaktive i et tidsvindu etter trening som for eksempel transporterer KH i musklene.
At både Protein og KH kan også i dette tilfelle stemme fra vanlig mat er helt riktig.
Sammenfattning av noe forskning
God lesing
Mye tyder på at timing av mat-inntak/ timing av inntak av de ulike næringsstoffene har en stor betydning.
Mange gode bøker der ute :-)

FATBIKE UTLEIE Geilo - www.geilo-aktiv.com
FAT VIKING - www.fat-viking.com
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Moose] #1397716 14/05/2012 07:15
B
BjKj Offline
Ringrev
Ringrev
B
Takk for svært konstruktivt svar!
Skal lese meg litt opp på det.

Mvh

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: -Jan] #1397738 14/05/2012 07:31
T
traktoregg Offline
Besatt
Besatt
T
Sitat: -Jan
Har blant annet sånn som du linker til fra Proteinfabrikken stående i skapet, men den smaker så forferdelig at den kommer neppe til å bli brukt opp noen gang.

Enig i at PF ikkje er så gode, men jordbær er litt bedre enn sjokolade.

Det er jordbærsmak jeg har. Utrolig søtt.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397754 14/05/2012 07:47
jon-a j. Offline
Avhengig
Avhengig
En halv liter skummetmelk med 3 teskjeer O'boy, er hva jeg inntar etter en hardøkt.

Har jeg vært ute på en rolig tur, så tenker jeg ikke nevneverdig over inntaket. Spiser og drikker jeg når jeg føler behov for det.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: blj] #1397803 14/05/2012 08:27
Espen J Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Jeg syns at Herbalife smaker veldig mye bedre enn alle andre jeg har smakt. Har blant annet sånn som du linker til fra Proteinfabrikken stående i skapet, men den smaker så forferdelig at den kommer neppe til å bli brukt opp noen gang.
Kjøper man Herbalife fra utlandet får man en boks under 200-kronersgrensa (ca 250 kr med frakt).

I følge en av artiklene så kan det skyldes at det inneholder mer sukker enn noen av de andre måltidserstatterne (og dermed er mindre sunn?). Og det å betale "litt mer"? Herbalife koster da mer enn "litt mer" enn konkurentene. Og til slutt: frakt regnes inn når du importerer, altså er 200 + 50 kroner frakt noe som skal bli tollbehandla.

Sitat: blj
Det er mulig at du har rett angående Herbalife, og det er mulig at Robert Eilertsen vet en hel del om dette - men å peke på Eilertsens kredibilitet i disse spørsmålene synes jeg er bortimot usmakelig. Han har ikke vært innblandet i en dopingsak. Han er tidligere dømt i en dopingsak, og er pr. nå siktet og antatt hovedmann i den største dopingsaken i Norge noen gang.

Hvordan er det usmakelig å si at han har kredibilitet? At han veit mye om doping gjør at han ikke kan ha peiling på lovlig ernæring og vanlig trening?

Trønder osv
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397819 14/05/2012 08:47
Sykkelbob Offline
Besatt
Besatt
Jeg synes det er litt usaklig å påstå at Herbalife driver med "svindel". I så fall må man presisere om man opererer med en egen definisjon av ordet.

Hvis produktet er hva det utgir seg for (eksempelvis Omega-3) og prisen er det som står på prislappen, har ikke selgeren lurt eller svindlet noen. At man hauser opp "effekten" av produktet sitt handler om markedsføring og noe alle driver med i større eller mindre grad.

Det er opp til forbrukeren å avgjøre om han/hun er villige til å betale prisen for et produkt. Når det finnes tilsvarende produkter, med samme kvalitet til vesentlige lavere priser, så er det informasjon som er åpent kommunisert og lett tilgjengelig, slik at både Eilertsen og alle andre kan få tak i det og trekke konklusjoner. Eilertsen har lest på pakka til produktene og konkludert ut ifra det. Trenger ikke doktorgrad for det. Alle kan gjør det. At noen da har denne informasjonen og allikevel kjøper et produkt som er flere ganger dyrere enn alternativet, er strengt tatt opp til kunden, og kan neppe kalles svindel.

Hvis det er andre grunner til å foretrekke Herbalife utover kombinasjonen kvalitet/kvantitet/pris, vet jeg ikke. Noen fremhever smaken, andre muligense tilgjengeligheten, eller servicen. Jeg aner ikke. Har aldri brukt produktene selv. Men det er opp til kunden å avgjøre.

Hvis noen sitter på informajon om at produktene er falske, inneholder ulovlige stoffer, helt andre ingredienser enn oppgitt osv, så blir denne diskusjonen mer interessant.

At forbrukermarkedet ikke gjør "jobben sin" og sjekker pris og kvalitet hos konkurrerende alternativer, er ikke noe nytt. Det skjer på mange områder.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397820 14/05/2012 08:48
N
NeDD Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
N
Ekstreme priser og dårlig innhold.
En-til-en salg gjør at folk biter på, stakkers folk.
Styr unna...

Men savner en totalt samenligning av produktene gjort av et crew med ernæringsfysiolog, lege og de med lab-peiling til å ta et oppgjør med alt som finnes! ICON_SMILE

Tv2 hjelder deg hadde en omega 3 test for noen måneder siden, noe slikt burde blitt gjort på shakene også ICON_SMILE

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397824 14/05/2012 08:50
B
blj Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
B
Som jeg skrev er det godt mulig Eilertsen har mye kunnskap om dette og vanlig trening som du skriver. Kredibilitet er, slik jeg kjenner begrepet, synonymt med troverdighet. Eilertsen har gått til angrep på Herbalife sine produkter ved flere anledninger - blant annet i artikkelen du linker til. Her sier han blant annet: "I gårdagens utgave av Aftenposten kunne man lese at Herbalife har inngått en sponsoravtale med Fossum Idrettsforening. Vi forteller deg hvorfor dette er stort og skummelt steg i feil retning". Videre griper han fatt i argumenter fremført av fagpersonell innenfor ernæringsfysiologi - hvor hovedbudskapet er at dette er usunt og potensielt skadelig - og støtter opp om disse. Dette kommer altså fra en person som selger anabole steroider og vekshormoner. Mulig usmakelig var et dårlig ordvalg fra min side, men ser du ikke paradokset her?

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: blj] #1397837 14/05/2012 09:06
Espen J Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Som jeg skrev er det godt mulig Eilertsen har mye kunnskap om dette og vanlig trening som du skriver. Kredibilitet er, slik jeg kjenner begrepet, synonymt med troverdighet. Eilertsen har gått til angrep på Herbalife sine produkter ved flere anledninger - blant annet i artikkelen du linker til. Her sier han blant annet: "I gårdagens utgave av Aftenposten kunne man lese at Herbalife har inngått en sponsoravtale med Fossum Idrettsforening. Vi forteller deg hvorfor dette er stort og skummelt steg i feil retning". Videre griper han fatt i argumenter fremført av fagpersonell innenfor ernæringsfysiologi - hvor hovedbudskapet er at dette er usunt og potensielt skadelig - og støtter opp om disse. Dette kommer altså fra en person som selger anabole steroider og vekshormoner. Mulig usmakelig var et dårlig ordvalg fra min side, men ser du ikke paradokset her?

Jeg ser ikke noe paradoks i det nei. Han prøver på ingen måte i denne artiklen å selge inn sine egne ulovlige preparater, han anbefaler folk å bruke billigere produkter med samme kvalitet som tilsvarende HL-produkter. Han bruker også forskjellige produsenter som eksempel for å unngå beskyldninger om å være kjøpt og betalt av en konkurrent. Teksten er på ingen måte farget av hans forhold til ulovlige preparater, dermed ser jeg ingen problemer med å stole fult og helt på at teksten er skrevet så objektivt som hans kunskap lar ham skrive.

Trønder osv
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397864 14/05/2012 09:38
B
blj Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
B
Da må vi være enige i at vi er uenige om hvorvidt Robert Eilertsen er troverdig i disse spørsmålene:)

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397875 14/05/2012 09:48
kjerts Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg synes det virker som han ikke helt klarer å bestemme seg om det er prisen, doseringen, næringsinnholdet eller hans egen sponsor som gjør at Herbalife ikke har noe i idretten å gjøre.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: BjKj] #1397879 14/05/2012 09:55
Pink floyd Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: BjKj
Mvh

+1

Mener å ha lest ett eller annet sted at leger i Olympiatoppen hevder selv topp idretts utøvere ikke har behov for ekstra protein pulver om de spiser vanlig sunn mat.

Men hver får gjøre som de selv føler for.

Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: blj] #1397883 14/05/2012 10:01
Espen J Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Da må vi være enige i at vi er uenige om hvorvidt Robert Eilertsen er troverdig i disse spørsmålene:)

Sorry, men hvorfor det? 90% av det han gjør i disse artiklene er enkel mattematikk. Han sammenligner næringsinnholdet i HL mot konkurentene, og påpeker f.eks at HL ser ut til å bestå av mer sukker, noe vi alle veit at ikke er det du vil ha mye av i et sunnt måltid. Han tar også for seg prisen, og påpeker at 500 gram HL ser ut til å koste det samme som 2-3 kg av konkurentenes produkter. Du kan misslike doping så mye du vil (det samme gjør jeg) men regneferdighetene hans kan jeg som ingeniør (har hatt masse mattefag) bekrefte at er rette.

Når det gjelder hva som er sunnt og ikke sunt så støtter han seg på hva ernæringsfysiologer sier, det er ikke Robert selv som har stått på et laboratorium å forska!

For ordens skyld: jeg har ikke noe forhold til fyren utover at jeg har lest litt på den bloggen.

Trønder osv
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397902 14/05/2012 10:14
T
traktoregg Offline
Besatt
Besatt
T
Sitat: Espen J

I følge en av artiklene så kan det skyldes at det inneholder mer sukker enn noen av de andre måltidserstatterne (og dermed er mindre sunn?). Og det å betale "litt mer"? Herbalife koster da mer enn "litt mer" enn konkurentene. Og til slutt: frakt regnes inn når du importerer, altså er 200 + 50 kroner frakt noe som skal bli tollbehandla.

Hvordan er det usmakelig å si at han har kredibilitet? At han veit mye om doping gjør at han ikke kan ha peiling på lovlig ernæring og vanlig trening?

Koster varen 199,- + frakt 50,- betaler du null i moms. Koster varen 201,- + 50,- i frakt betaler blir momsgrunnlaget 251,-.

Jeg betaler ca dobbelt så mye for Herbalife som for den PF-shaken jeg har. Forskjellen er at PF kommer aldri til å bli spist fordi den smaker dårlig. Jeg kjøper sjelden cola, men når jeg først gjør det kjøper jeg Coca Cola og ikke First Price-cola, selv om denne sikkert har omtrent samme innholdet og koster en brøkdel av prisen.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: blj] #1397910 14/05/2012 10:22
silverwrx Offline
Besatt
Besatt

Har endel "mørk historikk", ja.

MEN hovedpoenget hans er vel at HL produktene er dyre, og at det finnes billigere og like gode alternativer.

Jeg bruker kun billigere, og andre merker (PF+Self). Men det er jo prioritering av hva man bruker pengene sine på. Brukerene er ikke mindre intelligente, men prioriterer annerledes, eller har generelt god råd, eller har sikkert noe mlm rabbatt/bonus (eller hva det kalles der).

Herbalife er jo et kostholds-MLM slik som ZZ. Slik jeg ser det vil MLM som distribusjon aldri være prisledende. Det er heller ikke HLs strategi å være prisledende.

Men produktet er bra, og godt, det er min erfaring.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397914 14/05/2012 10:23
kjerts Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Cola har litt mer med smak og kos å gjøre enn næringsinnhold.
En måltidserstatter er ikke mye kos, uansett smak, etter min mening.

Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397954 14/05/2012 10:52
Dagsven Offline
Avhengig
Avhengig
HL smaker i hvertfall bra. PF sin måltidserstatter er jo grusom. Skal man først bruke penger på noe, så må det jo være mulig å spise dette. Når det gjelder de artikklene som trådstarter linker til forstår jeg det slik at det ikke er HL generelt de har imot, men at dette blir tatt inn såpass tidlig på yngre utøvere. At HL er dyrt tror jeg de fleste er enige i! Hele treningsbransjen er jo slik. Dyre sykler, dyre kremer, dyre sko osv. Hva er dyrt, eller ikke dyrt? At næringsstoffene er de samme er sikkert korrekt, men du får ikke meg til å spise noe som smaker direkte jævlig. Derfor bruker jeg HL.

Santa Cruz Highball Carbon 29er
Merida FLX Carbon
Lapierre Sensium 100
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397957 14/05/2012 10:53
sam Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: silverwrx

MEN hovedpoenget hans er vel at HL produktene er dyre, og at det finnes billigere og like gode alternativer.

Er ikke saken den at HL koster ganske mye mer og er et, innholdsmessig sett, DÅRLIGERE alternativ?

De få testene jeg har sett har gitt meg inntrykket at HL er det desidert dårligste produktet, innehåller stort sett sukker, og av en eller annen grunn er det også det dyreste produktet.

CK Fix
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: sam] #1397979 14/05/2012 11:13
sam Offline
Avhengig
Avhengig
Tabellen er postet i en annen tråd for ikke så lenge siden, men det skader vel ikke at den ligger her også:

Redigert av sam; 14/05/2012 11:13.

CK Fix
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: traktoregg] #1397986 14/05/2012 11:23
Pink floyd Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: Espen J

Koster varen 199,- + frakt 50,- betaler du null i moms. Koster varen 201,- + 50,- i frakt betaler blir momsgrunnlaget 251,-.

Jeg betaler ca dobbelt så mye for Herbalife som for den PF-shaken jeg har. Forskjellen er at PF kommer aldri til å bli spist fordi den smaker dårlig. Jeg kjøper sjelden cola, men når jeg først gjør det kjøper jeg Coca Cola og ikke First Price-cola, selv om denne sikkert har omtrent samme innholdet og koster en brøkdel av prisen.

Så ut fra det du skriver så er Pf mye drøyere en HL i bruk.

Uansett så skal jeg ikke han noen av delene

ICON_LAUGH

Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
Re: Herbalifebrukere mindre inteligente enn andre? [Re: Espen J] #1397994 14/05/2012 11:31
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Matvarer som gir deg 10g protein pr servering:

Animalsk mat Vegetabilsk mat
2,5 dl lettmelk 4 skiver fullkornbrød
2 dl yoghurt 90 g kornblanding
1 1/2 skive hvitost 330 g kokt pasta
70 g cottage cheese 400 g kokt ris
2 små egg 150 g bønner/linser
50 g fiskefilet 200 g bakte bønner
40 g kyllingfilet 120 g tofu
35 g filet av kjøtt 60 g nøtter eller frø
50 g tunfisk (på boks) 2,5 dl soyamelk

Kilde: Jorunn Sundgot-Borgen
Professor i fysisk aktivitet og helse, NIH

Redigerer: Forumet taklet tabellen veldig dårlig. Det er snakk om ENTEN-ELLER her. Ikke både og :-)

Redigert av Knirkekne; 14/05/2012 11:32.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Side 1 av 5 1 2 3 4 5

Moderator  support