Hvordan vasker dere drikkeflaskene deres? Mine hvite Camelback Podium flasker er blitt gule inni etter engergidrikken.. Vasker som regel mine i oppvaskmaskin..
Redigert av Christian82; 10/05/201217:21.
it´s better to have a more advanced example of a lesser material than a lesser example of a more advanced one
Jeg pleier innimellom å legge i litt zalo og fylle de med kokende vann. Ellers oppvaskmaskin. Og seff la de tørke uten kork. Skyll alltid umiddelbart etter bruk.
Og ikke bruk flasker som har stått med noe i en stund, uten grundig rens. Kan ellers samle mye ekle bakterier.
lurer også på dette. jeg henter de bare frem fra skapet når jeg skal på tur. å setter de fra meg på kjøkkenbenken etter trening. vet ikke hvordan de havner i skapet igjen hvdr gang.
If you worried about falling off the bike, YOU`D NEVER GET ON.
lurer også på dette. jeg henter de bare frem fra skapet når jeg skal på tur. å setter de fra meg på kjøkkenbenken etter trening. vet ikke hvordan de havner i skapet igjen hvdr gang.
+1 men de kommer seg ikke fra benken i gangen og bort til kjøkken benken:p
Seriøst så skyller jeg mine i varmt vann etter hver bruk, setter dem til tørk og plasserer dem i skapet selv. Helt på egenhånd. Hvis jeg har noe annet enn vann i, kan det være jeg putter flasken i oppv maskinen ( meget sjeldent)
Oppvaskmaskin gjør susen, men de fleste flasker blir gule eller røde av sportsdrikk, eller tomat-søl i oppvaskmaskinen.
Fargen er ikke farlig. Specializeds flasker blir ikke farget. I hvert fall ikke disse her: http://terrengsykkel.no/index.php?id=4016 Men tuten på dem blir fort bitt i stykker.