Knapperrittet 2012 blir i år arrangert 23. Juni i Knapper i Nord Odal av Odal Sykleklubb akkurat som ifjor. Online påmelding er nå åpent og vil være det frem tom 20 juni.
Stiller med stiv gaffel i år og tror jeg, så da slipper jeg vel deg i utforkjøringa igjen da:). HAU! Det er ikke meninga at man skal sykle så fort som deg i teknisk terreng, evnt utforkjøring på dårlig vei. Er farlig det Fredrik. I år skal du ta det med ro:)
Hvordan er løypa nå? Minnes relativt utvasket og "farlig" utforkjøring på grus fra i fjor.. Er det slik nå også? Noen som nylig har vært igjennom løypa og kan gi en beskrivelse av hvordan løypa nå er?
Vi strekker forhåndspåmeldingen frem til torsdag 21/6 kl. 22:00 for å få med flest mulig, men etter dette må vi stenge. Da er det kun etter anmelding som gjelder frem til 1 time før start
Stiller nok ikke i år, tar en tur på raceren til Kongsvinger. Sender resten av husstanden dit med bil så da blir det bading på Kongsbadet. Sikkert moro det også...
After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.
He he :Punga med de på onsdag, men kun en sigepunktering.
Men når det er sagt så... Punkterer jo hele tida, uansett dekk og dekktrykk. - - Kanskje jeg er i ferd med å brenne punkterinskvota, så jeg slipper flere på flere år..
He he :Punga med de på onsdag, men kun en sigepunktering.
Men når det er sagt så... Punkterer jo hele tida, uansett dekk og dekktrykk. - - Kanskje jeg er i ferd med å brenne punkterinskvota, så jeg slipper flere på flere år..
He he, ja du bare tok på sykkelen min og jeg dobbeltpunkterte på sekundet mens sykkelen min sto i ro! Bad Karma Jon, bad karma
Fint ritt! Brukte drøyt 1.34. Vinner var Joakim Vika på 1.20. God stemning og artig med sau i området. Så et par ved bilparkeringa som ville smake på sykkelkjede Takk for godt samarbeid i en liten gruppe siste 20-25 km.
En god økt! Skal si det var bløtt og sleipt i terrengpartiet. Fikk en real luftetur over lyng og tue! Knallhard første mil, så bare kos siste 32. Gikk vel et par minutter over 1.30. Rocket ron 2,25 og racing ralph 2,25 på 29´er.
Ja, igjen syns jeg dette rittet er et kjemperitt:). Og virkelig god grusgampetrening:). Mye fungerte bra i dag, men og noe tull. 2 x punktering gjorde sitt til umotivert, samt dårlig tid/resultat- men fikk god trening før og mellom de to punkteringene. Etter første punktering kom det ei gruppe på endel ryttere bak meg, og tenkte da at disse skal jeg faen meg holde bak meg. God tempotrening å holde dem bak seg:). Dro ifra dem også, så godt fornøyd med egen innsats her:). Så, like før mål punkterte jeg igjen. Dvs jeg kjører med guffe, og det første hullet tetta guffa, måtte da få inn mere luft med patron. Funka bra da helt til like før siste motbakken. Da spruta guffa igjen ut, av samme hullet... Tok lengere tid nå for å få det tett, men fikk det da til igjen, uten behov for slange.. Måtte da ta i bruk siste del av patronen.. Da gav jeg igrunn faen inn mot mål, men gav på som satan opp siste bakken pga alle som sto å heiet:). Uansett en god treningsøkt, og noen erfaringer rikere:). Hang forøvrig bra med i første mila, før siste delen av motbakkene tok litt knekken på meg. Ikke god nok i bakkene desverre, enkelt og greit!
Ser jeg sto i ro i 5 min på gps`n pga punkeringene, mulig jeg og tapte endel på å kjøre aleine fra ca 28 km og inn. Men, kjørte hardt på mellom punkering 1 og 2, så god trening lell:). Punkteringer er endel av gamet, og min egen feil.