Jeg selger min "ubrukte" Light & Motion Solo lykt til gibortpris, ferdig prutet! Her er det førstemann til mølla!
Den har kun vært ladet opp og testet inne/hjemme. Jeg har aldri kommet så langt som å montere den på sykkelen....Huff! Er nok litt pinglete ift å sykle i mørket, selv med lykt!
Lykten er komplett med feste for sykkelstyre, hjelmfeste og hodebånd (f.eks. for orientering) samt Li-Ion batteripakke og hurtiglader for 220V. Alt i original eske og med bruksanvisninger etc. Den fremstår som ny, og er et skikkelig kvalitetsprodukt som tåler alt slags vær!
Den lyser ekstremt bra med sine 390 Lumens (OBS: Dette er ikke en LED-lykt men den har et veldig hvitt lys). Man kan også dimme den litt ned for lengre brukstid. Det er også mulig å få tak i større batteri om man vil ha det.
Opprinnelig kostet lykta rundt 1800,- her i Norge, og 210 USD "utaskjærs". Jeg tenker på 650,- (uten frakt) men gi bud!
Jeg kan om ønskelig ta med lykt og utstyr til Skøyen i Oslo. Om den skal sendes så tilkommer Postens porto til prisen som er oppgitt.
PS! Oslo Sportslager selger ekstra originalpærer til lykta. De koster 199,- pr. stk.
Annonse med bilder ligger på finn.no med ref.nr 34496597