Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lette stiar i Nordmarka - kor ligg dei?

Lette stiar i Nordmarka - kor ligg dei? #1391945 07/05/2012 18:09
E
edwardgreen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Eg er ny på stisykling og ønskjer nokre tips til lette, jevne stiar i Nordmarka. Eg startar så godt som alltid frå Rikshospitalet. Køyrer 26" HT.

Eg har vore innom stiguiden, men det er ikkje mange stiar som er rangert som lette (er det dét som kallast flytsti?). I tillegg er eg ikkje så kjent i marka. Eg vil altså gjerne komme meg utanfor grusvegane, men liker ikkje særlig humpete stier der ein får for mange slag. Det ideelle ville vore stiar der eg kan køyre litt fort og gjerne få litt luft innimellom (hoppe altså).

Her om dagen køyrde eg ein sti som byrja nokre kilometer mot Kikut på grusvegen frå demninga som ligg øst for Ullevålseter. Mot slutten av stien kom eg til eit kryss der det stod gamle nordmarksvei. Dei LETTASTE partia av denne stien er det nivået eg kunne ønskje meg.

Har de nokre tips? Finst nokre uformelle møter der ein kan få lært seg litt meir om stisykling og få vist kor dei gode stiane ligg hen?

Håper på svar!

Re: Lette stiar i Nordmarka - kor ligg dei? [Re: edwardgreen] #1391995 07/05/2012 18:58
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: edwardgreen
Har de nokre tips? Finst nokre uformelle møter der ein kan få lært seg litt meir om stisykling og få vist kor dei gode stiane ligg hen?

Håper på svar!
I Gaustadskogen er det jo mye lette stier, så det er bare å teste på kryss og tvers.

Tirsdagsklubben har lavest terskel og sykler i Østmarka hver tirsdag klokken 1900. Den beste måten å bli bedre på er å sykle med andre. Nivået der er alt fra svært ferske til folk med mange, mange års erfaring. Positivt gruppepress er det også, og det hjelper. Og ingen blir lei om du ikke gir etter for presset heller ICON_WINK Sjekk Utflukt-forumet for turer der.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Lette stiar i Nordmarka - kor ligg dei? [Re: edwardgreen] #1392297 08/05/2012 06:06
E
edwardgreen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Takk for tips!

Gaustadskogen er fin den, men eg hadde ønska meg å komme litt lenger ut i marka. På den andre sida så er det litt langt til østmarka. Er det verkeleg ingen andre lette stier i dette området?

Re: Lette stiar i Nordmarka - kor ligg dei? [Re: edwardgreen] #1392304 08/05/2012 06:20
Pink floyd Offline
Ringrev
Ringrev
Har en kamerat fra Tsjekkia som ser etter stier. han bor bå Bekkestua og har tenkt å ta han med i området Vettakollen der er jeg oppvokst og rimelig kjent.
Bør være mange stier en kan sykle der.

Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
Re: Lette stiar i Nordmarka - kor ligg dei? [Re: edwardgreen] #1392373 08/05/2012 07:17
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
edwardgreen: jeg kan vise deg noen fine og lette stier i kveld.
http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1392368&#Post1392368

Ride your bike, and be happy!

Team Ibis / Probike

Re: Lette stiar i Nordmarka - kor ligg dei? [Re: edwardgreen] #1392765 08/05/2012 12:36
E
edwardgreen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
polkaDOT: takk for invitasjonen, men i dag har eg diverre ikkje høve. Eg blir gjerne med ein annan gong, og skal følgje med utflukt-tråden!

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå