Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hjelp til å kjøpa brukt sykkel

Hjelp til å kjøpa brukt sykkel #1390875 06/05/2012 18:49
M
Mykjemeir Asker Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
M
Hei!

Eg har planar om å kjøpa sykkel til meg sjølv og dama ettersom me no flyttar ut frå Oslo og treng å vera litt meir mobile. Syklane skal ikkje brukast til konkurransar og knapt til "organisert" trening, men eg vil likevel kjøpa kvalitet. Syklane skal brukast til søndagsturar med Chariot CX2 sykkelvogn og i verste all lette treningsturar. Eg tenker meir terrengsykkel enn landevegssykkel, men hybrid kan vera aktuelt. Har forhøyrt meg om at gir bør vera minst Shimano XT, men kan gjerne vera betre enn det. Kva type/str ramme eg treng, veit eg ikkje, men eg er sjølv 183cm høg og 78kg, mens dama er 168cm og ca. 64kg. Ho likar ikkje å sykla og kjem ikkje til å trena med den. Har sett på nye syklar i prisklassen 5000-10000kr, men vart anbefalt p testa her for å få betre kvalitet til same pris. At det er brukte syklar gjere ikkje oss noko. Eg har veldig lite peiling på sykkel, men har eit par kjente som hjelper meg å sjå på tilboda. Ser fram til å høyra i frå deg.

Re: Hjelp til å kjøpa brukt sykkel [Re: Mykjemeir Asker] #1390968 06/05/2012 19:59
G
Gøran J Stenseth Offline
Fersking
Fersking
G
Nu har du begitt dæ ut på noe som kommer til å angre på, helt til du har funnet den sykkelen du vil ha:-). Det finnes et helt univers av sykler til all slags bruk, så det er viktig å finne ut et par ting før du bruker X-antall tusen på sykkel. Ofte tenker man pris og glemmer hva man faktisk betaler for.

Du finner utrolig mange sykler i den prisklassen du antyder, men dessverre viser det seg at sykler i denne prisklassen nødvendigvis ikke holder mål. Men igjen, hva skal man bruke sykkelen til?

Det å sykle gir en helt fantastisk måte å oppleve naturen på og når man først har forsøkt og opplevd, ja da er man solgt. Men bevares, det finnes også sykler som holder mål og vel så det i den prisklassen, ikke minst brukte sykler.

Bruk tiden og ikke kjøp det "første og beste".

Her har du noen tips, lykke til:-)

www.klikk.no/helse/dinkropp/trim/article322527.

www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.3272486

Re: Hjelp til å kjøpa brukt sykkel [Re: Gøran J Stenseth] #1390988 06/05/2012 20:12
M
Fersking
OP Offline
Fersking
M
Takk for tipsa, Gøran!

Eg skal tvert imot ikkje bli bitt av basillen, ettersom eg ikkje har tid til å bli det. Trenar allereie langdistanseløping og har sagt i 4år at eg ikkje kan testa sykkelsporten pga mangel på tid. Treng berre ein god sykkel som kan frakta meg og vesla på 7mnd komfortabelt frå A til B. Fint om eg får dama med på det same.

Re: Hjelp til å kjøpa brukt sykkel [Re: Mykjemeir Asker] #1390995 06/05/2012 20:18
G
gekkofrekko Offline
Ringrev
Ringrev
G
Kan anbefale utstyrsgruppen shimano SLX, det vil du ikke angre på!

Re: Hjelp til å kjøpa brukt sykkel [Re: Mykjemeir Asker] #1391018 06/05/2012 20:30
G
Gøran J Stenseth Offline
Fersking
Fersking
G
Fint at du tar med "lillingen" på tur. Da får man lufta/trimma seg, og brukt kvalitetstid med arverekka:-). Enig med gekkofrekko, SLX gruppa er helt fantastisk og anbefales.

Det høres ut som du bør se etter en hybrid. Kan brukes på grus og asfalterte sykkelveier, koster ikke all verden og er behagelige å sykle på. Og det vil være lettere å få med dama når det ikke blir for avansert sykling. Ho sier nok ikke nei til å sykle en tur med "lillingen, ha med en god salat/drikke og et pledd:-).

Re: Hjelp til å kjøpa brukt sykkel [Re: Gøran J Stenseth] #1391176 07/05/2012 06:02
M
Fersking
OP Offline
Fersking
M
Håpar nokon har nokre brukte syklar å tilby i denne tråden òg ICON_SMILE

Re: Hjelp til å kjøpa brukt sykkel [Re: Mykjemeir Asker] #1391608 07/05/2012 12:00
B
bombstad Offline
Fersking
Fersking
B
Kjøp deg ein stisykkel Rune. Mykje meir moro enn den gampinga du driv med..

Re: Hjelp til å kjøpa brukt sykkel [Re: Mykjemeir Asker] #1392332 08/05/2012 06:45
M
Fersking
OP Offline
Fersking
M
Du meinar det, Bomstad ICON_SMILE Lite gamping i 2012 så langt iallefall.

Moderator  support