Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Endomondo + pulsbelte + iPhone = sant??

Endomondo + pulsbelte + iPhone = sant?? #1390676 06/05/2012 14:53
E
evergreen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
E
Hei!

Jeg har fundert en stund på å gå til innkjøp av en Garmin 800, men nå har jeg begynt å helle mer mot å kjøpe et pulsbelte til bruk sammen med telefonen min. Siden jeg også har planer om å benytte den når jeg går på ski, tenker jeg at dette en mer anvendelig løsning.

Ut i fra hva jeg kan lese på support siden til Endomondo så er det kun Garmin som er kompatibelt med Endomondo på iPhone.

Er det noen som har erfaringer med nettopp dette? Alle råd og tips mottas med stor takk! ICON_SMILE

Re: Endomondo + pulsbelte + iPhone = sant?? [Re: evergreen] #1390678 06/05/2012 14:57
S
sportive Offline
Fersking
Fersking
S
Jeg vurderte det samme, men liker ikke å ta med telefonen i alt mulig vær, kjøpte da heller garmin 310xt som jeg er kjempe fornøyd med.

Re: Endomondo + pulsbelte + iPhone = sant?? [Re: evergreen] #1392053 07/05/2012 19:46
E
evergreen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
E
Den så jo knall ut, men hvordan fester du den på styret? Så jo ut som den fungerte som sykkelcomputer også... Liker best å sykle alene, så den "shadow/beat your self" funksjonen er utrolig fristende!

Etter en alt for lang gåtur hjem i fjor sommer så er telefonen alltid med i sekken uansett! ICON_WINK Regner det, så er en zip-lock pose gull verdt...

Jeg tror ikke jeg kommer til å justere tempoet etter pulsen, så jeg har ikke behov for å kunne følge med under selve treningen. Er mest for nysgjerrighetens skyld når jeg kommer hjem. Det er derfor jeg tenker at det er veldig enkelt å kun kjøpe et pulsbelte til iPhonen...

Moderator  support