Du er hjertelig velkommen. Vi håper på å bli mange og som invitasjonen sier er det crux i fokus. Farten blir ikke så høy at noen kommer til å sinke noen andre. Alle skal henge med. Dette blir en ettermiddag med mye morro og lite høypuls-sykling. Litt avhengig av hvor du starter fra, men i underkant av halvannen time tar det vel.
slo ihjel 2,5t te i kveld .. nu e det ferdig rydda fra ingangen te Trones i Øst å opp te boligan på sørskaget ! tar edderkoppen neste .så bli det saltstia å jhonny stia blåbergbakken å videre opp te rotbakken !
nånn ha skulla rydda inngangen te bergstia i breivika (dugnad)
Da har jeg kommet fram til følgende menyforslag under mottoet "Det enkleste er ofte det beste";
Geir`s hjemmelagede potetsalat med sting En variant av en salat fra Nigella Lawson. Må testes hjemme først, eventuelt en vanlig "grønn" salat. Lakseside, varmrøkt på olderspon i kulegrill, med et hint av fersk ingefær og chilli. Grillet kyllingbryst "rubb à dubb" og en hot hjemmlaget grillsaus. Og så må vi vel ha et lite utvalg av grillede pølser.
Den där menyn lät ju helt underbar!
Om jag inte blir uppäten av examensmonstret så kommer jag.
Da har jeg kommet fram til følgende menyforslag under mottoet "Det enkleste er ofte det beste";
Geir`s hjemmelagede potetsalat med sting En variant av en salat fra Nigella Lawson. Må testes hjemme først, eventuelt en vanlig "grønn" salat. Lakseside, varmrøkt på olderspon i kulegrill, med et hint av fersk ingefær og chilli. Grillet kyllingbryst "rubb à dubb" og en hot hjemmlaget grillsaus. Og så må vi vel ha et lite utvalg av grillede pølser.
Den där menyn lät ju helt underbar!
Om jag inte blir uppäten av examensmonstret så kommer jag.
Jeg skulle gjerne ha besøkt lottobygda igjen, men enn så lenge hovedoppgaven ikke er levert må jeg nøye meg med kveldsturer i barteby. Regner med varm mottagelse senere i sommer også...
Jeg sitter fortsatt store deler av døgnet lenka til kontorstolen da, men har nok tida til en kveldstur for det. Om ikke kan du sikkert få ta med Mega'n på en luftetur.
Ja, jag har bestämt mig för att det går bra och besöker nabofylket på lördag. Jag samåker gärna. Om ni vill ha alkoholhaltiga drycker till grillningen kan jag köra, och jag har egen bil.
JEg skulle gjerne ha blitt med som plaster-og-frie-luftveier-ansvarlig, men er desverre borte den helga (òg). Skal prøve å sende noen av mine kolleger i stedet.
Jeg tar gjerne turen til Verdal på lørdag. Samkjører veldig gjerne fra Trondheim. Har en antibiotikakur med alkoholforbud gående og er dermed tilgjengelig som retursjåfør hvis andre vil ta seg noen øl.
Erlend
"Improvement makes straight roads; but the crooked roads without improvement are roads of genius" - William Blake
Jeg ble dessverre hasteutkalt i nordsjøen. I følge sjefen min så var det ingen andre (i hele verden ;-) )som kunne drifte et sveisehabitat på kort varsel. Det ser mørkt ut, men krysser alt som krysses kan og håper ennå å rekke i land på fredag.