Årets første tur i byens beste rundbaneløype i går!
Møtte en trivelig gjeng som nettopp var ferdig med finpussen av løypa og fikk æren av å innvie ei ny sløyfe av året.
Vedlagt har dere kartet over løypa. Der man i gammel trasé kjørte rett frem i lilla spor, tar man nå en kjapp venstre/høyre og får en fin runde på hittil upløyd mark inni skogen.
Den nye traséen vil benyttes i Vikåsen Terreng 25. mai, så her er det bare å komme seg i trening.
Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag säkert!
Da jeg syklet der på søndag, så var det et tre som lå over utforkjøringen fra toppen. Det var mulig å ta en snarvei der. Er løypa lagt om eller er det noen snille folk som har sagd litt i treet og laget litt ved?
Må si at siden onsdag når vi ryddet løypa, torsdag og nå søndag, har jeg truffet omtrent 15 hyggelig terrengsyklister. Hyggelig at den er så populær. Løypa, med ny sløyfe er 1.71 km lang, 90% sti.
Syklet et par runder der i går, og enig i at det er en morsom liten utvidelse av løypa. Hårnålsvingene har holdt seg godt også, og godt jobba til dere som har fjernet alt av rotvelt.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Jeg tror jeg kan i morgen kveld, men for å være helt ærlig, tror ikke det trengs. Det er så mange som sykler løypa "vår" nå om dagen at det er sikker godt gjennomsyklet. Så minst 10stk i kveld.
Da finner vi sikker veien! Vi kommer til å ta med noen TVK-barn dit på søndag kveld. Tenker jeg lurer meg opp en av dagene forut for det for å sjekke ut litt
Ola, lurer på om jeg skal ta turen på fredag ettermiddag. Skriver i tråden når jeg vet mer. Rittsykkelen er out of action, så det blir SS eller stisykkel. Du får henge på en runde, og så stikke i ditt eget tempo. Bortsett fra den nye sløyfen så er løypa lik fjorårets. Som enrima skriver, er det ikke hokus-pokus å finne frem.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Vikåsen (Trondheim) - utvidet trasé!
[Re: Ola R.]
#140102818/05/201206:56