Ikke glem å ta med sykkel

Å faen, takk

ta med: -godt med klær, bedre å kle av seg etter hvert.
-nok vann, ettersom det er første rittet vet du ikke hva du pleier å drikke på ritt.
-ekstra slange
-dekkspak
-pumpe/patroner
-kjedekutter
-ny kjedepinne evt hurtigkobling
-om du drar den langt: en ekstra vaier til gir
-noe å tygge på, ikke lev på energi-gel.
-spis og drikk godt dagen før og i timene før rittet, men ikke så du føler deg tung.
jaja er sikkert mye mer, men det jeg kommer på i farta.
Har alt bortsett fra vaier, tror heller ikke jeg kommer til å prioritere det.
Rittet er kort 56km og regner med å klare det på godt under 3 timer, trenger vel ikke all verdens mat da?
Syklet 4 mil å går på 2 timer uten at sulten rev nevneverdig i tarmene.
Har et par gelprøver jeg fikk gratis. Tester disse. Et par skiver, med ost eller lignende bør være greit? Tips til andre ting som funger er selvsagt greit.
Tenk på syklistene rundt deg i feltet før du manøvrerer forutsigbart og pent, og hold linjen i svingene.
Fiser fra alle uansett, alltid
Er generelt ganske feig på sykkelen og redd smerte (å ramle), så dette skal nok gå greit.
Ikke bli bekymret over det høye tempoet i starten. Det roer seg etterhvert.
Har løpt tidligere og startet alltid rolig, vesentlig mer motiverende sykle forbi optimistene etterhvert. Dog antar jeg at dette ikke er den beste rittstrategien på sykkel mtp å ligge på hjul.
Jepp viktig det.
Hehe, jeg hadde så dårlige ambisjoner og forutsetninger for mitt første ritt, at jeg tok med dasspapir. Regnet jo med å være ute hele dagen så...
Herlig

Som du sikkert har sett er det dårlige værutsikter: Ta gjerne med ekstra klær og lever fra deg det du ikke trenger i startområdet. Ta en liten oppvarmingsrunde og pass på å være tidlig inn i startboksen, slik at du ikke havner helt bakerst i pulja.
Selv tenker jeg å også ha med sykkellås i sekken som jeg setter igjen denne gangen. Har aldri hørt om at det er et problem, men det kan jo skje at man blir frastjålet sykkelen etter målgang.
Skal også sykle Landsbyrittet på lørdag. Var mitt første ritt for tre år siden og er et fint ritt å debutere i. Lykke til!

Så det, liten nedtur mtp hvordan vi har kost oss i finværet de siste dagene. Når det gjelder frastålet sykkel vil jeg anta at jeg har en av de letteste å finne igjen og dermed en lite attraktiv å stjele. Jeg har heller ikke det heftigste utstyret.
Jeg starter i pulje 6 kl 1120. Hva med deg?
Ser du en kar på denne sykkelen så er det forhåpentligvis meg.