fikk laga slike en gang PP, men disse gjorde vondt værre for min del, hadde de i skoa 6mnd og det er de verste 6mnd av mitt liv, alle problemer som var pre såle var ikke noe kontra post såle:p
kjøpte meg ett par slike MBT sko(når de først kom på markedet) og brukte disse til de var gått ut på dato dvs brukt opp. og etter det så har jeg ikke hatt smerter i beina relatert til selve plattfot/overpronasjonen min.
Men slitne knær derimot der har jeg større problem, men må vente til jeg bikka 50år før jeg kunne få bytta kneet, for forventa levetid på ett reserve kne var bare 10år, og bytte kne nå ville innbære for mange utskiftinger

Ikke si noe til legen, men etter jeg begynnte med sykling har jeg mindre og mindrre vondt i knæra, bare jeg ikke overbelaster de med tunge bakker uten ståtråkk:p wee jippi
men nok om knær, hadde hatt morro av og prøve en god innleggs såle med litt oppbygg bare sånn for og se om jeg kan få kontrolert knæra litt mer stabilt kanskje ikke måtte konse så mye om stillinga osv:p