Dette er nesten ord for ord gjennfortalt et forløp jeg hadde på våren i fjor, eneste storte forskjellen er at det var med et micheling pro3, og at jeg hadde hatt litt "hastverk" under dekkskift, så jeg konkluderte med at dette MÅTTE være min egen feil.....Men som deg hadde jeg allerede syklet såpass langt på det, at jeg syns det var mer enn merkelig likevel. Kunne ikke se noe skader på dekket i det hele tatt etterpå, hverken kanttråd eller ellers. Slangen derimot var selvfølgelig kast.
Kan man trekke en liten linje og tro/tenke/vurdere/være redd for at dette har noe med felgen å gjøre, og ikke nødvendigvis dekket eller dekkskifteren? Jeg har skiftet noen hundre dekk og slanger opp gjennom, og sjekker alltid at dekk ligger rett på, osvosv, så jeg fatter ikke hvordan denne glippen skulle ha skjedd..
For min del har jeg solgt hjula i ettertid, så får ikke fiklet noe mer med det, slipper jo forsåvidt å irritere meg over det og men..
Kjipt dette her altså! Jeg håper at det bare er TorbjørnS og meg som har vært slappe når vi har skiftet dekk, og ikke hjulsettene som innehar alvorlige feil/mangler....