Hei!
Jeg klarer ikke finne meg til rette på min Niner Air9 samme hvor mye jeg skrur. Jeg innser nederlaget og legger denne klassikeren ut for salg. Air9 Scandium er kanskje den mest avanserte aluramma på markedet. Den har vært det rittsykler i 29" har målt seg opp mot inntil for et par år siden. Fortsatt holder denne ramma greit følge med Kinakarbon og andre nykommere på markedet.

Ramme er str L. Niner mener den passer for ryttere mellom 180 og 191 cm. Jeg kjøpte den ny i fjor sommer og har dokumentert den grundig i tråden LarsB kjøper Toyota
tråden Den kan leveres i ulike oppsett, men felles for dem er at utgangspunktet er å selge komplett sykkel ikke smådeler over lang tid.
10 000 gir deg sykkel med full XTR 975 og 1*9 + 3*9 giroppsett og XT hjulene på bildet med splitter nye Crossmark. Det som avviker fra bildet er at du får Bontrager Big Sweep alustyre på 64 cm, Tune eller KCNC setepinne, kinakarbon eller Selle Italia SLR XC sete og Race Face alustem.
13 000 gir deg den akkurat som på bildet. (pluss forgir-oppsettet i en pose) Da veier den 9,45 kilo.
Valgmuligheter Allergisk mot Crossmark? Vi finner noen andre dekk i boden. Det er mulig å velge bort den stive gaffelen for ingen gaffel i det hele tatt eller legge mer penger på bordet for å få med den enda ikke monterte, nyservede leftyen og det ikke bygde forhjulet. Det er også mulig å kjøpe 1360 gram ritthjulene mine i stedet for eller i tillegg til XT hjulsettet som sitter på. Dette tar vi privat.
[b]Praktisk[/i]
Sykkelen kan selvsagt testes som den står eller byttes til en annen konfigurasjon. Jeg får sikkert til å sende på kjøpers regning og kan bringe innen fornuftig avstand hjemmefra.
Har jeg glemt noe? Ta det i tråden eller på PM
LarsB
håpefull