Hei, sliter litt med en skulder som dovner etter et par timer og har nå snudd stemmet for å se om dette kan hjelpe på, synes ikke sykkelen blir penerer akkurat...skeptisk ja...hva synes dere, blir jeg kastet på glattcelle av stilpoliti nå?
Ser helt OK ut, og mye bedre med en sykkel du kan bruke.
Stil er et helthetsinntrykk og snudd stem vil nødvendigvis ødelegge det. Du har jo knapt noen spacere under stemmet også, det hjelper. Du kan jo evt vurdere et par cm spacer og stemmet "riktige" veien.
Sykkelen ser bra ut med snudd stem. Det er nok fordi den ikke har en enorm stabel avstandsringer under, ja.
Jeg bruker den vanlige billige Dedatapen i Celeste, men så bytter jeg også tape ganske ofte. Svart tape går fint på sykkelen din om du synes det er for mye styr med hvitt, forresten. Men ett eller anner sted har jeg lest om en styretape som var lett å holde ren...
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Jeg synes du har en fin sykkel, uansett vinkel på stem. Det viktigste for deg er at du har en sykkel du kan bruke, sykle i flere timer på uten å dovne bort i skuldre, armer og hender. Kjør på!
Jeg hadde fått klatta inn lizard skin tapen min med masse olje og drit i fjor høst. Gikk ikke av med noen av triksene i boka.
Det jeg gjorde var at jeg bløtet et hånkle med aceton, surret tapen inn i dette og lot det stå noen minutter. Vasket det så av med vanlig grønnsåpe vann. Funket vannvittig bra, og tapen syntes ikke å miste nevneverdig mye av funksjonen sin eller bli ødelagt av det...
Er det Fizik Microtex som er lett å vaske? Er like lei skitten hvit styreteip som å skifte (fordi jeg er så dårlig på det, men er flink til å vaske, bare spør kjerringa).
"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil
Takker for tilbakemeldinger og oppmuntrende ord, kan opplyse om at jeg ikke ble hverken tilsnakket eller buret inn på gårsdagens trening og at det kan virke som om dette helper for skulderen..
Syns Lizard er bra, men at det er noe superopplegg er jeg vel ikke enig i. Største problemet med Lizard så langt er at det ikke er noe stretch i det så jeg har måtte ta det opp igjen og legge det på nytt flere ganger for det sklir fra hverandre etterhvert. Tapen er også litt kort for mitt brede styre.
La en billigtape som het "Flow" for en kollega i helgen som jeg handlet på Sykkelsenteret. Denne er superelastisk, har ikke lim men lett silikon på baksiden og er passe tykk for min del. For 100-lappen er dette noen av det beste jeg har vært borti og river nok av Gecko-tapen jeg har nå til fordel for denne.