Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Service hos Polar - en solskinnshistorie?

Service hos Polar - en solskinnshistorie? #1381025 25/04/2012 05:22
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 9,738
Oystein L Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 9,738
Min >2 år gamle RS800 er flittig (mis)brukt, både som "dagligklokke" og til trening. Den begynte nylig å krangle litt, og under klumsete forsøk på batteribytte røk remmen, og klokka var død.

Onsdag kveld registrerte jeg servicesaken online, torsdag morgen gikk klokka i posten (hadde ikke noen kjøpskvittering å sende med..). Fredag fikk jeg mail som bekreftet mottak, tirsdag morgen fikk jeg mail med "service utført". Ingen spørsmål eller kommentarer.
Onsdag ble klokka hentet i posten, vedlagte faktura bekrefter bytte av elektronikkenhet og rem, og lyder på 0,-

Har også god erfaring fra service på gamle 725, så dette var vel ingen tilfeldighet. Et eksempel til etterfølgelse

Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1381033 25/04/2012 05:47
Registrert: Feb 2004
Innlegg: 1,180
K
kolli Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
K
Registrert: Feb 2004
Innlegg: 1,180
Helt klart enig i den! To stk RS300 begge med ødelagt feil ble levert onsdagskvelden ettermiddag på postkontor i Trondheim, ble hentet fredag samme uke. Begge klokkene var gamlere enn 2 år, men jeg betalte Kr 0 for jobben. Har også kun positive erfaringer fra Polar!

Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1381040 25/04/2012 06:06
Registrert: Sep 2008
Innlegg: 164
aksel2 Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: Sep 2008
Innlegg: 164
Jeg leverte også inn en RS800 for service og batteribytte. Fikk tilbake en ny klokke pga fuktskader. Kostnadsfritt:-)


Stumpjumper S-Works
eBay build Scott Spark Custom Comfort
Isak Impulse
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1381055 25/04/2012 06:35
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,264
torsteinvh Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,264
Også fornøyd med Polar service:
Har en RS800 der den røde knappen var veldig lite responsiv. Leverte på service, og fikk klokka tilbake etter noen få dager. Nå var imidlertid knappen altfor følsom, før den gradvis ble som før.

Leverte inn klokka igjen, og noen dager senere kom det en ny en i posten ICON_SMILE


With light parts come great responsibility
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: torsteinvh] #1381515 25/04/2012 13:34
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 238
Bakkeklatrer Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 238
Leverte inn ustabil S725 (snart 7 år gammel!) på fredag, overhalt og mottatt med ny strikk på tirsdag - ingen faktura !

Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1383881 27/04/2012 20:55
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 160
A
arh Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
A
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 160
leverte en rs800 med dårlig rød knapp, ny klokke levert 4d etter. Eksempel på god kundebehandling!

Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1383897 27/04/2012 21:09
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858
Pink floyd Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858
Hadde Polar før, men har nå gått over til Garmin.

At firmaet Polar klarer å overleve skjønner jeg ikke.
Har aldri vært borti ett firma som leverer slik service.
Etter ca 5 år revner remmen på min klokke, dro bort på Bryn og ville kjøpe en ny, men NEI, dette skulle da gå på garantien.
Slik drev de på hele tiden, så håpløst å dytte noen flere penger på dem etter at jeg først hadde kjøpt klokken.

Utrolig syn at deres RS800 har så kort reim at jeg ikke får den rundt håndleddet uten at den er på det ytterste hullet i reima, derfor byttet jeg til Garmin.
Er jo også greiere med innebygd GPS i Garmin, men Service på nivå med polar kan en umulig forvente andre steder.

B



Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1384207 28/04/2012 13:01
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
B.B. Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
For oss som bor på nedere Romerike, bytter Foss sport batteri på 5 min.


Børge
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1384232 28/04/2012 13:43
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858
Pink floyd Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858
Sikker på dette, en av grunnen til at jeg kjøpte Garmin var at min gamle Polar trengte nytt batteri, dette måtte gjøres hos Polar.

Bestemte meg derfor for å legge de pengene i en GPS klokke

Fikk inntrykk av at ingen andre en Polar hadde lov til å bytte batteri, siden de da gav ny garanti på vanetetthet osv.



Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1384237 28/04/2012 13:45
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 855
P
Paragon Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
P
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 855
på nye polar klokker kan man bytte batter med et kronestykke

Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie? [Re: Oystein L] #1384462 28/04/2012 19:32
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
B.B. Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
Ja,det er jeg sikker på.


Børge

Moderator  support