|
Service hos Polar - en solskinnshistorie?
|
Service hos Polar - en solskinnshistorie?
#1381025
25/04/2012 05:22
|
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 9,738
Oystein L
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 9,738 |
Min >2 år gamle RS800 er flittig (mis)brukt, både som "dagligklokke" og til trening. Den begynte nylig å krangle litt, og under klumsete forsøk på batteribytte røk remmen, og klokka var død.
Onsdag kveld registrerte jeg servicesaken online, torsdag morgen gikk klokka i posten (hadde ikke noen kjøpskvittering å sende med..). Fredag fikk jeg mail som bekreftet mottak, tirsdag morgen fikk jeg mail med "service utført". Ingen spørsmål eller kommentarer. Onsdag ble klokka hentet i posten, vedlagte faktura bekrefter bytte av elektronikkenhet og rem, og lyder på 0,-
Har også god erfaring fra service på gamle 725, så dette var vel ingen tilfeldighet. Et eksempel til etterfølgelse
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1381033
25/04/2012 05:47
|
Registrert: Feb 2004
Innlegg: 1,180
kolli
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Feb 2004
Innlegg: 1,180 |
Helt klart enig i den! To stk RS300 begge med ødelagt feil ble levert onsdagskvelden ettermiddag på postkontor i Trondheim, ble hentet fredag samme uke. Begge klokkene var gamlere enn 2 år, men jeg betalte Kr 0 for jobben. Har også kun positive erfaringer fra Polar!
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1381040
25/04/2012 06:06
|
Registrert: Sep 2008
Innlegg: 164
aksel2
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Registrert: Sep 2008
Innlegg: 164 |
Jeg leverte også inn en RS800 for service og batteribytte. Fikk tilbake en ny klokke pga fuktskader. Kostnadsfritt:-)
Stumpjumper S-Works eBay build Scott Spark Custom Comfort Isak Impulse
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1381055
25/04/2012 06:35
|
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,264
torsteinvh
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,264 |
Også fornøyd med Polar service: Har en RS800 der den røde knappen var veldig lite responsiv. Leverte på service, og fikk klokka tilbake etter noen få dager. Nå var imidlertid knappen altfor følsom, før den gradvis ble som før. Leverte inn klokka igjen, og noen dager senere kom det en ny en i posten 
With light parts come great responsibility
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: torsteinvh]
#1381515
25/04/2012 13:34
|
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 238
Bakkeklatrer
Entusiast
|
Entusiast
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 238 |
Leverte inn ustabil S725 (snart 7 år gammel!) på fredag, overhalt og mottatt med ny strikk på tirsdag - ingen faktura !
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1383881
27/04/2012 20:55
|
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 160
arh
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 160 |
leverte en rs800 med dårlig rød knapp, ny klokke levert 4d etter. Eksempel på god kundebehandling!
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1383897
27/04/2012 21:09
|
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858
Pink floyd
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858 |
Hadde Polar før, men har nå gått over til Garmin.
At firmaet Polar klarer å overleve skjønner jeg ikke. Har aldri vært borti ett firma som leverer slik service. Etter ca 5 år revner remmen på min klokke, dro bort på Bryn og ville kjøpe en ny, men NEI, dette skulle da gå på garantien. Slik drev de på hele tiden, så håpløst å dytte noen flere penger på dem etter at jeg først hadde kjøpt klokken.
Utrolig syn at deres RS800 har så kort reim at jeg ikke får den rundt håndleddet uten at den er på det ytterste hullet i reima, derfor byttet jeg til Garmin. Er jo også greiere med innebygd GPS i Garmin, men Service på nivå med polar kan en umulig forvente andre steder.
B
Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1384207
28/04/2012 13:01
|
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
B.B.
Entusiast
|
Entusiast
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435 |
For oss som bor på nedere Romerike, bytter Foss sport batteri på 5 min.
Børge
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1384232
28/04/2012 13:43
|
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858
Pink floyd
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 858 |
Sikker på dette, en av grunnen til at jeg kjøpte Garmin var at min gamle Polar trengte nytt batteri, dette måtte gjøres hos Polar.
Bestemte meg derfor for å legge de pengene i en GPS klokke
Fikk inntrykk av at ingen andre en Polar hadde lov til å bytte batteri, siden de da gav ny garanti på vanetetthet osv.
Hvorfor har kamikaze-piloter hjelm?
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1384237
28/04/2012 13:45
|
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 855
Paragon
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 855 |
på nye polar klokker kan man bytte batter med et kronestykke
|
|
|
Re: Service hos Polar - en solskinnshistorie?
[Re: Oystein L]
#1384462
28/04/2012 19:32
|
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
B.B.
Entusiast
|
Entusiast
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435 |
Børge
|
|
|
|
|
|