Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Deler til racer/bysykkel ønskes kjøpt/sykkelvrak

Deler til racer/bysykkel ønskes kjøpt/sykkelvrak #1380678 24/04/2012 15:18
S
stedal Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
S
Jeg har en marvil 56 cm aluminiumsramme som jeg hadde tenkt til å bygge en sykkel av som jeg kan sykle rundt på i byen. Rammen er moderne og har vanlige mål. Nå trenger jeg bare resten av delene.

Jeg er en fattig student og kjøper det meste av ræl dere som bor i oslo/akershus-området har som måtte passe en slik ramme, for til slutt å snuble en slags by-sykkel på beina. Jeg har bil og kommer gjerne for å hente deler.

Jeg kan eventuelt kjøpe en hel sykkel som noen har tenkt til å kaste eller selge billig.

billig er stikkordet, det trenger ikke å være bra doublefinger

Redigert av stedal; 24/04/2012 15:40.
Re: Deler til racer/bysykkel ønskes kjøpt/sykkelvrak [Re: stedal] #1382386 26/04/2012 12:02
S
stedal Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
S
Nå er rammen solgt, eller snarere byttet mot en gammel Peugeot P4 Corbier racer.

Jeg mistet litt motet når det gjaldt innsamling av deler. Tanken er å bytte styre på denne slik at den blir litt mer bysykkelaktig. jeg kjøpte et funn riser styre og nå trenger jeg bare bremsehendler som passer til gamle weinmann sidepull racerbremser.

Bare si ifra hvis dere har noe slikt liggende

Re: Deler til racer/bysykkel ønskes kjøpt/sykkelvrak [Re: stedal] #1392540 08/05/2012 09:29
S
stedal Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
S
Nå selges snart raceren med originalt oppsett og jeg behøver ikke lenger bremsehendler.

Moderator  support