Hei,
Ser det blir mye snakk om smerter i kneet her nå

men lurer på om noen har vært borti noe lignende.
Syklet 6 dager i forrige uke, noe som er godt over snittet mitt, og på den siste (og roligste) turen merket jeg ca etter 2 mil at det var litt smerter i kneet. Da jeg kom hjem etter 5 mil var det ganske så vondt. Det kan ha startet etter at jeg måtte røske ut skoen etter en bråstopp, men er ikke sikker på dette.
Har nå vært ut to turer etter dette. En veldig hard tur og da var det ganske vondt under oppvarming men forsvant helt når jeg kjørte hardt, var på roligtur i dag og da ble det vondt igjen, verst i utforkjøringene (Med lett motstand, kaldt og høy kadens). Virker som det blir vondere jo mindre motstand det er.
Smertene sitter på innsiden/forsiden av venstrekneet, Det er vondt når jeg berører høyresiden av kneskålen og det mykere vevet til høyre(innenfor) for kneskålen kneskålen. Det blir som sagt ikke noe verre av tung belastning. Det er et lite område jeg kjenner smertene ved berøring, kjenner ingenting andre steder på kneet. Har hatt litt vondt i begge kneene før, men ikke noe som ligner på dette.
Håper ikke det er noe alvorlig..